29 sierpnia 2015

Powrót do monotonności



Moje, a w sumie nasze wakacje powoli dobiegają ku końcowi nad czym zaczynam ubolewać. Z jednej strony ten rok szkolny będzie na tyle ciekawy, że chce wrócić do tej monotonności, która będzie trwała 10 miesięcy. Za to z drugiej jak sobie pomyślę, że trzeba będzie tak wcześnie wstawać i siedzieć parę godzin w szkolnej ławce to od razu odechciewa mi się wszystkiego.
Wiem, że tutaj są osoby które aktualnie wybierają się do nowej szkoły. Ja przechodziłam przez to rok temu i wiecie co Wam powiem? Nie ma się czego bać! Coś się kończy, a coś się zaczyna. Nowa szkoła, a zarazem nowe znajomości to naprawdę świetna sprawa oraz o wiele więcej możliwości. Tym bardziej gdy w gimnazjum nie czułeś się zbyt dobrze. Każdemu kto wybiera się do nowej szkoły i nie tylko życzę udanego końca wakacji i pełnego wrażeń roku szkolnego!
Jak tam spędziliście wakacje? Kto idzie teraz do nowej szkoły?


Chcesz być ze mną na bieżąco?
Dodaj mnie na Snapchacie!
allexyyx 

14 komentarzy:

  1. Ja miałam iśc do innej szkoły, ale niestety moje życie chciało inaczej. :) Śliczne zdjecia! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. również uważam, że nowa szkoła to super sprawa :)
    fajnie wyglądasz ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Ja na szczęście do nowej szkoły idę dopiero za dwa lata :D Bardzo ładne zdjęcia *.*

    http://ancient-lullaby-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w liceum, będzie na pewno lepiej niż w gimnazjum :)

    http://50shadesofworkout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji na dobrą sprawę, ale to i tak nie zmienia faktu, że wakacji wcale nie miałam jako tako, bo pracuję :)
    Masz rację, nowa szkoła to super sprawa, jeżeli chodzi o nowe znajomości. Można uwolnić się od starych, czasem toksycznych znajomych i trafić w lepsze grono.

    Zapraszam też do mnie http://takpoprostuzyc.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. ja równiez ubolewam bo koniec wakacji... śliczne zdjęcia :)

    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem jedna z tych osób zmieniających szkołę i jakoś się nie boje, ale to może dlatego, że miałam ze szkołą i ludźmi z niej już odczynienia (że tak powiem) xD
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Masakra, że już końcówka wakacji :<
    Ale uważam, że te były najlepsze :)
    My blogging travel

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie wyglądasz! *.*

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Świetny blog i zdjęcia ! Stylizacja również piękna :) Obserwuje !
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne warkocze, uwielbiam takie lekkie uczesania, oraz bardzo ładna koszulka. Ah ale ile ja bym dała za chodzenie znowu do szkoły, niestety koniec, trzeba wstawać o 5:15 i wracać o 17 : ( Szczerze powiem Ci że szkoła to najpiękniejsze lata jakie mamy, potem już człowiek tylko wspomina :)
    www.wilczesidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń