1 października 2015

Co powiecie na małą ( wielką ) zmianę?



Pisałam jakiś czas temu, że mam w planach wprowadzić parę zmian. 
Nareszcie po ponad miesiącu czekania udało mi się zmienić z ciekawej i tak naprawdę znudzonej nazwy  "ChoocolateLove", która towarzyszyła mi przez długi okres działania w internecie na inną. Szczerze, pomysł wpadł mi w ciągu ułamka sekundy do głowy ze zmianą, chociaż siedzenie i myślenie nad nią zajęło trochę więcej czasu niż przypuszczałam. W końcu z dużej kartki na której było mnóstwo nazw wybór padł na "aLexi", a z pomocą przyjaciółki wyszło "a'Lexi".
Czy jestem szczęśliwa? Jak najbardziej tak. Nareszcie nalazłam nazwę która odpowiada mi w stu procentach i mam taka cichą nadzieję, że zostanie już na zawsze.  
Podoba się? 


Zapraszam:
Snap : allexyyx 


5 komentarzy:

  1. Fajna nazwa!
    Ładny wygląd bloga :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, bardzo fajna nazwa Ci teraz wyszła. :)) a zdjęcia są naprawdę niezwykle udane, wyglądasz na nich rewelacyjnie.:)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany są cudowne, zawsze prowadzą do lepszego! :)

    Zapraszam ♥

    http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/2015/09/spieszmy-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie cudowne. Cieszę się, że znalazłaś odpowiednią nazwę. Oby służyła Ci długo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna nowa nazwa i na pewno bardziej chwytliwa i łatwiejsza do zapamiętania, co zawsze działa na korzyść blogera :)

    proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń