8 października 2015

Poznaj mnie - tutaj Patrycja!

Witajcie! Dziś wpadam na bloga ja, czyli Patrycja z bloga Kierunkowy48. Postanowiłyśmy z a'Lexi wymienić się postami i o to jestem. W tym poście pragnę opowiedzieć Wam coś więcej o mnie i o moim blogu. Mam nadzieję, że na tyle Was zachęcę abyście wpadli na mojego bloga. :)
Nazywam się Patrycja, mam 20 lat i mieszkam w Maidstone w Wielkiej Brytanii. Ukończyłam technikum o profilu Architektura Krajobrazu. Interesuję się fotografią, florystyką oraz grafiką. W wolnych chwilach czytam książki, szkicuję i przede wszystkim śpię! Jestem od ponad 3 lat w przecudownym związku z Panem M., z którym zaręczyłam się miesiąc temu. Jestem szczęśliwym człowiekiem. Mam masę energii, którą lubię przelewać na innych ludzi. Jestem gadułą, mam wadę wymowy i szybko mówię. Lubię kolor zielony, wylegiwanie się na trawniku, stare budynki, muzea i głośną muzykę. Jestem sobą!
Kierunkowy48 to blog, którego mam prawie 4 lata. Niedawno usunęłam na nim wszystkie posty i zaczęłam go prowadzić od nowa. Jednakże staram się odbudować więź z moim czytelnikami! 
Jest to blog lifestylowy. Pokazuje na nim swoje życie osobiste, to co mnie otacza i inspiruje. Staram się na nim motywować do działania i przelewać na czytelników pozytywną energię. Na blogu jest wiele wpisów z przepisami, zrób to sam oraz fotorelacją z podróży. Z dnia na dzień jest ich coraz więcej!
Mam nadzieję, że choć troszkę zachęciłam Was do odwiedzenia mojego bloga. Myślę, że znajdziecie na nim coś dla siebie! A jeżeli nie to zapraszam również na mojego instagrama: Kierunkowy48

6 komentarzy:

  1. Na pewno wpadnę ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10/09/2015

    NO RZEWNE ŁZY W CHUJ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10/10/2015

    JESZCZE BARDZIEJ RZEWNE ŁZY W CHUJ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrycja, obserwuję Cię już od dawna :D muszę przyznać, że kojarzę Cię przede wszystkim z częstego zmieniania szablonów, hah :) Lubię Twojego bloga, jesteś strasznie pozytywną osobą!

    + mój blog o urodzie, modzie, Azji i nie tylko, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek :)
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń