26 listopada 2015

Poszukiwania z Rudą ...


 .... czas zacząć!
Sylwester, bale, półmetki oraz studniówki tuż tuż. Chociaż ja swój półmetek mam dopiero za 72 dni to już siedzę godzinami w internecie szukając tej idealnej sukienki i szpilek. Mniej więcej już wiem jaką chce, tylko szkoda, że  nigdzie nie mogę trafić na tą wymarzoną. Jednak nie poddaję się i szukam dalej.
Z tej okazji, że za niedługi czas większość z Was pewnie też będzie miała swoje bale postanowiłam zrobić mały przegląd sklepu DressLink. Przeleciałam masę stron w poszukiwaniu jakichś ładnych kiecek i wiecie co? Tyle pięknych cudeniek znalazłam,że nie mogłam się zdecydować na początku. 2 i 3 sukienka oraz wszystkie bluzeczki z kolażu niżej szczególnie podbiły moje serce! Co sądzicie o tej stronie? 

Chcesz aby twój blog pojawił się w następnym poście? Wystarczy, że podasz cenę 5 rzeczy! Powodzenia! 

1    2    3    4

1    2     3

1     2     3


Chcesz być ze mną na bieżąco ?
SNAPCHAT : allexyyx 

9 komentarzy:

  1. Wybrałaś śliczne rzeczy! ♥ Poklikałam!
    1 - 5.15$
    2 - 5.75$
    3 - 6.67$
    4 - 7.14$
    1 - 3.12$
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam półmetek miesiąc temu i mogę powiedzieć, że najlepsze sukienki na takie imprezy są rozkloszowane, bo w obcisłych źle tańczyć. Bardzo dużo dziewczyn miało czarne sukienki, dlatego ja wybrałam sobie czerwoną, żeby się wyróżniać :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki prześliczne! Niestety do studniówki i półmetka mam jeszcze daleko, bo dopiero pierwsza klasa technikum.
    Pierwsza od lewej $5.15
    Druga od lewej $5.75
    Trzecia od lewej $6.67
    Czwarta od lewej $7.14
    Ostatnia spódniczka $2.15

    zapraszam na http://majazurawek.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szukam sukienki na studniówkę i już chyba wiem czego chcę!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie będe miała jeszcze balu, ale z chęcia bym ubrała te rzeczy! <3 Poklikane :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane w każdy link <3 5.05 $
    4.82 $
    2.15 $
    3.12 $
    3.90 $
    2.74 $
    5.15 $
    5.75 $
    6.67 $
    7.14 $
    Wiem, że miało być 5 cen, ale mi się spodobało ahhah, masz coś jeszcze do poklikania ? xd Ślicznie są te sukienki i nawet ceny mi sie podobają :) U mnie są tzw ''połowinki'' i jestem już po tej imprezie, nie trwała ona długo, ponieważ młodzież nie umie sie dobrze bawic haha (wiecej na pw xd)
    Buziaki :*

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś super sukienki :)
    Ja w poszukiwaniu tej wymarzonej wolę pojechać do sklepu, niż zamawiać przez internet.

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ciuszki, nie podam ceny, bo nie chce mi sie wchodzić w każdy link z osobna :D
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej z tych wszystkich rzeczy spodobała się druga sukienka :D
    www.centrumnakrancuswiata.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń