12 grudnia 2015

Ludzie mnie nie lubią?!

Dość inny, nietypowy post na tym blogu. Podzielę się z Wami tym razem 4 powodami dlaczego ludzie reagują źle na innych. W pewnym stopniu ten post dotyczy się również mojej osoby. Chcesz wiedzieć więcej? Przejdź dalej!
 Bądź w czymś bardzo, ale to bardzo dobra!Potrafisz naprawdę dobrze rysować, występujesz przed dużą publicznością albo dostałeś/aś się do najlepszej drużyny siatkarskiej w swoim mieście? Bingo! Właśnie uświadomiłam Cię z tym że ludzie nie lubią osób mających pasję i naprawdę kochają to robić oraz, że dążą do tego aby być w tym najlepszym.

Mów dużo! Bądź pewna siebie!Lepiej być szczerym, niż sztucznie miłym, fałszywym i udawać, że wszystko jest jak najlepiej. Coś Ci nie pasuje?  Mów śmiało!  Ktoś Cię obrazi? Zachowaj spokój i powiedz grzecznie co sądzisz o tym.  Czasami znajdą się tacy którzy źle reagują na osoby, które są pewnie siebie. Czy Ty taka jesteś?



Opowiadaj  o sobie, chwal się!
Gadaj, gadaj i gadaj. Oczywiście o sobie. Mów co robiłaś tydzień temu, wczoraj czy dzisiaj rano. Nie pozwól dojść innym do słowa. Pochwal się gdzie byłaś zagranicą na wakacjach, kogo sławnego udało Ci się spotkać albo co udało Ci się kupić w najdroższym sklepie.
Uwierz mi, takie zachowania irytują innych. Mogę Ci zagwarantować, że inni Cię  w bardzo szybkim czasie przestaną lubić i będą źle nastawienie co do Twojej osoby.


Stań się numerem jeden codziennych plotek!
Najczęstszym obiektem plotek stają się osoby, które działają w internecie. Blog, YouTube, Instagram czy nawet ask! Każdy post, filmik, zdanie które powiesz lub napiszesz będzie komentowane przez grupkę osób w ich własnym towarzystwie, zazwyczaj w dość niefajny sposób. Może również zdarzyć się tak, że na szkolnych korytarzach będą wołać za Tobą ' aaaleeeexi! ' co jest dziwne i trochę wkurzające, jednak czasami i świetne, jest wtedy szansa, że ktoś usłyszy o twojej osobie! Osoby którym nie przypadłaś do gustu będą Ci zazdrościć, krytykować no i życzyć źle. Są to zazwyczaj osoby które Cię nie lubią, pomimo, że nie zrobiłaś nic co mogło im zaszkodzić tak naprawdę.



SNAPCHAT : allexyyx

Nowy!

13 komentarzy:

  1. Kiedy pojawiają się hejterzy to oznaka, że coś się osiągnęło :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post..
    Ludzie po prostu są zazdrośni dlatego nas nienawidzą.
    Pozdrawiam :)
    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czysta prawda :D Fajnie ze poruszyłaś ten temat :)
    Co do zdjęć-bluzeczka jest boska! :D♥ Ogólnie wszystko super wygląda ;)

    Filmik... gdyby tak cofnąć czas i posłuchać siebie teraz to życie byłoby od razu prostsze :D-ciekawy miałaś pomysł :P

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka!!! :D
    Obejrzałam filmik, co do włosów to bardzo przydatna rada!!! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna notka. Punkt 1 i 2 idelanie mnie określa, jesli mogę tak powiedzieć.
    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja

    Rzadko można spotkać blogerów, którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać z kolei dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam udowodnić wszystkim, że ta platforma jest warta uwagi i można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie: http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12/13/2015

    Dobry post :) Trzymaj tak dalej i nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post o mnie duzo ludzi plotkuje szczególnie w szkole poniewaz pisze bloga :)
    śliczne zdjecia
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12/13/2015

    Tyle błędów w pisowni, że nawet nie wiem od czego zacząć, jednak zacznę od tego, że aby radzić komuś cokolwiek, najpierw trzeba to cokolwiek przeżyć samemu - rzucasz radami odnośnie popularności na prawo i lewo, choć sama nie jesteś nikim popularnym. Uszczknęłaś kilku "fanów" i minimalnie podbiłaś wyświetlenia, okej. Ale czy tak nikłe i niezauważalne osiągnięcie czyni Cię osobą kompetentną, aby czuć się ekspertką od bycia kimś uznanym i robi z Ciebie weterankę en vogue? Sama sobie odpowiedz, nim wrzucisz kolejny wpis, z którym nie masz tak na dobrą sprawę nic wspólnego. To nie jest hejt, a konstruktywna krytyka, którą (mam nadzieję) powinnaś zrozumieć, ponieważ chyba nie chcesz być kolejną blogerką, która kojarzona jest głównie z hipokryzją, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatni punkt zgadzam się z nim w 100% osoby które mają bloga czy kanał na YT są najbardziej obgadywane krążą wokół nich plotki no i oczywiście przeważnie wyśmiewane że biorę się za coś czego nie umieją :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/12/ulubiency-miesiaca1.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Olaaa, dobry temat do postu, piękna bluzka ! :) Teraz zabieram sie za oglądanie filmiku haha :D

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spełniam żadnego z tych kryteriów, a i tak nikt mnie nie lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejter? Koleżanka z klasy, która się nabija ze mnie bo mam bloga? Kiedyś się przejmowałam.
    Teraz już nie. Wkładam w bloga całe serce i wiele czasu. Robię wszystko co umiem, abym ja sama była z niego zadowolona.
    Świetna bluzka :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń