22 grudnia 2015

To już niedługo!



Święta już za parę chwil. Dokładnie za 2 dni będziemy siedzieć przy stole, a ja praktycznie w tym roku tego nie czuję! Może spowodowane jest to tym, że za oknem nie ma pięknego, białego puszku jakim jest śnieg? Bardzo możliwe! Za to ściany w moim pokoju nabrały świątecznego wystroju. Łańcuchy, kokardki, światełka - cudownie to wygląda! Uroku dodatkowo dodają zdjęcia, które wydrukowałam już jakiś czas temu. Dwie dobre godziny przyczepiania ponad 80 zdjęć to naprawdę męczące ale za to efekt jaki świetny! Teraz gdy kładę się wieczorem do łózka czuję się jakbym była w mojej małej "krainie wspomnień" haha. ♥  A Wy? Macie już ozdobione pokoje?  



10 komentarzy:

  1. Wooow !! Piękne zdjecia!!
    Świetny post!!
    Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ! Ja też nie czuję tego klimatu świątecznego przez pogodę,bardziej mam poczucie jakby zaczynała się wiosna a nie zima :(.
    Pozdrawiam Kvlinowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie czuję świątecznego klimatu i jestem pewna, że to wszystko przez brak śniegu.
    Pokoju w tym roku nie ozdabiam, ale cały dom mieni się w kolorowych światełkach. :)

    <3 http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, bez świątecznych ozdób się nie da!
    Śliczne zdjęcia :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12/23/2015

    Ładne nogi <3 pchał by :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie
    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te święta nie miały aż takiego klimatu poprzez brak śniegu,a szkoda. W tę zimę można latać praktycznie bez kurtki,bo jest tak gorąco..świetny post i zdjęcia. ;)

    http://bitchyx18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. święta, święta i po świętach! śliczne zdjęcia!:)
    udanego Sylwestra życzę!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia bardzo podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Domek ozdobiony, szkoda tylko, że śniegu nie ma :) Poza tym świetne połączenia kolorystyczne w tym look`u!!!
    Zapraszamy do nas:
    http://cieszsiechwila-ld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń