25 lutego 2016

4!



4lata temu
25 luty 2012
Czternastoletnia, a tak naprawdę jeszcze trzynastoletnia letnia dziewczynka gapiąca się na ekran laptopa wpadła w ciągu ułamku sekundy na genialny pomysł. Pomysł z założeniem bloga. Po chwili nie zważając na to, że ktoś się o nim dowie, że będą plotki utworzyła swojego własnego bloga nazywając go " KolorowaJa " - dość śmieszna i oklepana nazwa jak na ten czas. Pierwsze wyświetlenia, komentarze, obserwatorzy wywoływały na twarzy szeroki uśmiech. Nowe znajomości, współprace - również. Minął pierwszy rok, drugi, trzeci i tak aż ... 

aż do ........
 dzisiaj
25 luty 2016

 Właśnie dzisiaj mija kolejny, już czwarty rok odkąd założyłam bloga. Po 4 latach spędzonych w blogosferze mogę stwierdzić, że nie jest to tylko miejsce w którym można zabić nudę tak jak to myślałam na początku. Wiele również tu się zmieniło. Jak zaczynałam w blogosferze była tylko garstka stronek, nie było ciągłej rywalizacji i blogów zakładanych dla współprac.  Zdecydowanie blogowanie stało się moją pasją i może nie jestem najlepsza w tym co robię ale też i nie najgorsza. Pomimo, że znalazło się dużo osób, którym nie odpowiadało to co robię i często się wyśmiewali ja nie poddałam się i jestem tutaj, z Wami. W końcu 4 lata to jednak sporo czasu! 
A Wy kiedy zaczęliście blogować? Jak to u Was wyglądało?

5 komentarzy:

  1. Jeju gratuluję 4 roku bloga i życzę przynajmniej kolejnych 4 lat :*
    Również życzę wytrwałości wielu pomysłów, weny twórczej, motywacji do działania ciągłego. Uśmiechu i radości z prowadzenia strony oraz rzeszy cudownych odbiorców !
    Wielbię twój kolor włosów *.* Babeczki wyglądają bardzo smacznie.
    Pamiętam jakby to było wczoraj gdy po raz pierwszy jakieś 6 lat temu założyłam swojego pierwszego bloga z koleżanką naszą tematyką były pieski, gdzieś 4 lata później założyłam nowego bloga już na bloger miałam go ponad rok prowadziłam go z wielką chęcią lecz z własnych przyczyn i przygód zakończyłam z nim, a dziś za chęcią i namową chłopaka znów prowadzę bloga ale takiego jakiego zawsze chciałam mieć ^^
    *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  2. No 4 lata to naprawdę już długi okres i życzę Ci oczywiście dalszej wytrwałości :)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 lata kupę czasu minęło :) Mój blog ma dopiero 2 lata ale prowadzę go z kilkoma przerwami :).
    Powodzenia w dalszym blogowaniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cztery lata to spory staż :) Ja swego czasu zaczynałam kilka razy i zawsze porzucałam te swoje miejsca w sieci, uroki słomianego zapału ;) Życzę Tobie (i sobie w sumie przy okazji też.. ;)) wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 4 lat, i życze żeby twój blog się jeszcze bardziej rozwijał!:)

    OdpowiedzUsuń