3 sierpnia 2016

Black dress



Ale czas szybko zleciał. Dopiero co był początek, pierwsze dni wakacji, a już  mamy sierpień. Zostało nam jeszcze około 29 dni i chyba czas wykorzystać je jeszcze lepiej niż te poprzednie. Jak wasze wakacje? Stawiacie na leniuchowanie czy bardziej na aktywnie spędzony czas?  Jedna z trzech sesji robionych w trakcie wyjazdu na praktyki. Tym razem bardzo dziewczęco, sukienka w kolorze czerni? Bingo! Zdecydowanie czarny to mój ulubiony kolor. Jak Wam się podoba?


SNAPCHAT:  allexyyx
INSTAGRAM
VINTED
FANPAGE 

26 komentarzy:

  1. Ja wakacje dopiero 4 dni temu zaczęłam i mam jeszcze 6 tygodni :D
    świetna stylizacja!
    Pozdrawiam, Weronika

    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, jesteś bardzo fotogeniczna ;) a figurę masz cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor czarny, jest moil ulubionym . tak jak biały i szary. pasują absolutnie do wszystkiego. są uniwersalne. czarne sukienki to element , który każda dziewczyna powinna mieć w swojej szafie, tak jak szpilki. Czyż nie? Twoja jest klasyczna i prezentuje się niesamowicie :) Wyglądasz elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja powinnam zacząć w październiku rok szkolny, ale zdecydowałam się na roczną przerwę, bo zabrakło mi kilku punktów na medycynę. Nie chcę zmarnować szansy. Obecnie pracuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie wolę spędzać wakacje aktywnie :) Sukienka bardzo ładna, pasuje ten kontrast do koloru włosów. Zdecydowanie ładniej bez tych okularów i ja bym postawiła na bardziej czerwona szminkę najlepiej błyszczyk :)) 2 i 3 zdj od dołu najładniejsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne okulary, sukienka też przepiękna :) zapraszam www.dlifebook.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja łączę leniuchowanie z aktywnością! :D

    Pozdrawiam,
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo ładnie w tej sukience! Czarny to też mój ulubiony kolor ♥
    Ja czas spędzam różnie, parę dni aktywnie bardzo, a później małe leniuchowanie na odpoczynek, haha!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też doskonale czuję się w czerni ;)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre zdjęcia! :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://adazolphotography.blogspot.com/2016/07/64-konkurs-stworz-sesje.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarne sukienki pasują każdemu i praktycznie do każdej stylizacji! Ty w niej również ślicznie wyglądasz :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka, ja staram się wypoczywać póki co! :)

    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz!
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjęcie genialne no i oczywiście śliczna sukienka. Więcej kolorowych zdjęć- najlepiej oddają to co masz do zaprezentowania ;)
    No niestety wakacje się już kończą- tym bardziej moje najdłuższe w życiu bo 5 miesięczne ;c
    http://chicagophone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna, prosta sukienka :)
    Podoba mi się
    Obserwuję
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna sukienka i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna sesja w kilku różnych plenerach ;) Mam identyczną sukienkę, czy to vubu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło,że się podoba! ;) Niestety nie wiem skąd ponieważ jest to sukienka przyjaciółki ;)

      Usuń
  18. Również ubolewam nad zbliżającym się końcem wakacji :(
    Czarny to zdecydowanie mój ulubiony kolor, dlatego ta sukienka bardzo mi się podoba!
    Świetne zdjęcia :)

    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam czarny :) wygladasz slicznie i bardzo Ci w nim do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarny to rownież moj kolor :) Uwielbiam. Miedzy innymi dlatego przefarbowałam wlosy z ciemnego koloru na blond: żeby miec mocny look w ulubionych stylizacjach ;p
    Ja postawiłabym na bardziej kolorowe usta, może róż :)
    Moje wakacje juz mineły, pracuje... Trzeba urlop zaplanowac na caly rok, ale jesli tylko chce krotkie wakacje moge miec o kazdej porze :) 2 tygodnie temu wrocilam z Gran Canarii, ale o tym na moim blogu w 3 ostatnich postach :)

    https://swiatbezszpilek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie - leci niesamowicie szybko! Ładne zdjęcia ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna szminka, jaka to? :)

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Golden Rose liquid matte lipstick 05 ;)

      Usuń
  23. Moje wakacje, jak na razie zajebiscie! Wszystko wychodzi na spontanie. Ale przede mną teraz w sierpniu jeszcze 2 dłuższe wyjazdy ;p
    Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń