30 sierpnia 2016

Last days




Czy Wy tak samo jak ja nie możecie uwierzyć w to, że długo wyczekiwane przez nas dwa miesiące wolnego od nieszczęsnego porannego wstawania, siedzenia do południa w szkolnych ławkach i zasypiania nad książki zaraz się skończy? Zostało nam ostatnie dwa dni. W zeszły piątek odbierając świadectwo potwierdzające, że zdałam egzamin zawodowy poczułam się jakbym dopiero co zaczynała wakacje! Jeżeli jesteśmy już przy egzaminie, mogę pochwalić się, że zdałam go dobrze a w sumie to i nawet bardzo dobrze z czego niezmiernie się cieszę! Jakie plany na ostatnie dni wakacji?
SNAPCHAT: allexyyx

20 komentarzy:

  1. Ja nadal nie mogę uwierzyć że to już koniec i nawet nie wiem kiedy to zleciało, ale to były świetne wakacje :) A jakie plany na ostatnie dwa dni to chyba nastawianie się że to już konie :( Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak też nie moge uwierzyć, ze znowu bede musiała nastawiać budzik na szóstą rano. Masakra. Gratuluje dobrze zdanego egzaminu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. :D
    Biorę się za obejrzenie filmiku :D
    Zapraszam do siebie:
    http://mycolorfullifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety czeka egzamin za miesiąc. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście mam jeszcze miesiąc wolnego :P

    http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdanego egzaminu! Ja te ostatnie dni spędzam z przyjaciółką, z którą w ciągu roku szkolnego nie mogę się za często widywać. Fajna stylizacja, tak na sportowo, moim zdaniem idealna do szkoły.

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo jesteś pomysłowa widać to a ile wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem studentką i mam jeszcze cały miesiąc odpoczynku ;) Ładne zdjęcia !

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te wakacje bardzo szybko zleciały. :(

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że już koniec wakacji ;/ Super zdjęcia i gratuluję zdania egzaminów :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i post! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia <3 :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super sesja :O Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam w sumie jeszcze miesiąc wakacji, ale zleci jak z bicza strzelił :(
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje zdania egzaminu!
    Niestety wakacje juz sie skonczyly i trzeba powrocic do szarej rzeczywistosci. Najwiekszym bolem bedzie wczesne wstawanie i pozne powroty ze szkoly. Mam nadzieje, ze ten rok szkolny minie tak samo szybko jak poprzedni :)
    Piekne zdjecia! Swietne swiatlo.

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wyglądasz, outfit idealny na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, jak zawsze :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety już po wakacjach, ach, ale jest jeden plus jaka na razie nie ma klasówek. Super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejne wakacje już niedługo! :) życzę powodzenia w nowym roku szkolnym. Ciekawe zdjecia, choć stylizacja niekoniecznie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń