4 grudnia 2016

Przegląd sukienek - Dresstination.pl


Okres imprez niedługo się zacznie - a to święta, a to sylwester czy też bale i półmetki innym zwane również jako połowinki. W ostatnim czasie moją miłością stały się sukienki, a co wiąże się z tym również i szpilki. W tym poście chciałabym pokazać Wam moje nowości, a przy okazji i zainspirować Was! Może któraś sukienka przypadnie do gustu i zechcecie zamówić sobie taką samą bo akurat zbliża Wam się jakaś impreza.

Na pierwszy ogień idzie przecudowna czerwona, rozkloszowana, bardzo dziewczęca sukienka ze strony Dresstination.pl. Szukając na stronie jakiejś idealnej dla mnie sukienki właśnie ta pierwsza przypadła mi najbardziej do gustu i postanowiłam ją zamówić. Niestety okazała się na mnie za mała w biuście, ale to jedynie moja wina. Zamówiłam rozmiar S czyli 36 ponieważ myślałam, że będzie dobrze na mnie leżała i założę ją na jakaś okazję - niestety przeliczyłam się.



Kolejna sukienka również pochodzi ze strony Dresstination.pl. Na szczęście ta jest już dobra mimo, że jest w rozmiarze 36 tak jak wcześniejsza. Pamiętam, że gdy zbliżał mi się mój bal gimnazjalny który był prawie 3 lata temu ( wow, ale to było dawno!)  zastanawiałam się nad sukienką z koronki coś podobnego jak ta poniżej tylko może inny kolor. Ale gdy przyszedł czas na kupno sukienki to w końcu zdecydowałam się na całkiem inna! Mimo to, ta poniżej jest prześliczna, mega dziewczęca i na pewno będzie idealna na cieplejsze dni i okazje.



Zwykła, typowa jednak kolor robi wrażenie! Ogólnie w mojej szafie 2/3 sukienek jakie posiadam są w kolorze czarnym. W sumie to połowa jak nie większa część ubrań jest w czerni. Chociaż już z tym walczę i jak kupuję lub zamawiam ubrania to w innych kolorach, więc jest postęp! Według mnie sukienka jest idealna na okazje typowo rodzinne / świąteczne. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany taką to zapraszam na stronę Tania-sukienka.pl . Z tego co się orientuję również są inne kolory jak i fasony! 

SNAPCHAT: allexyyx

13 komentarzy:

  1. Ta biała cudna!Idealna na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te sukienki!
    Najbardziej mi sie podoba ostatnia,taka świąteczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne sukienki. Najbardziej podoba mi się ostatnia, tylko niestety ja nie chodzę w sukienkach.
    Pozdrawiam.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne sukienki! bardzo kobiece, a oprócz tego widac, że wykonanie jest porządne :) najbardziej wpojona mi się ta biała. Ma prześliczny dekolt i całość wydaje mi się taka słodka jak dla księżniczki, a to zdecydowanie mój styl :) jesli chodzi o Ciebie to w każdej wyglądasz pięknie i nie potrafię wybrać jednej, ktora najbardziej Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienki delikatne i z klasą :) zapraszam do mnie http://anitacz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne 😍😍
    Ogólnie super blog, widać, że pisany z pasją
    Zapraszam do mnie: bolopodrozach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już jestem po półmetku, ale super inspiracje na inne okazje!
    Fajne sukienki :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta biała sukienka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta biała sukienka,idealnie sprawdziłaby się na święta!
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sukienki, jestem zachwycona! :) A Ty wyglądasz w nich zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Białą sukienka z czerwoną koronką. Niedługo idę na wesele, dobrze byłoby wyglądać oszałamiająco i zwracać uwagę większości mężczyzn. :) Śliczne sukienki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne sukienki :) Czerwoną sama bym chciała :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń