Blog Martyny.

Hej miśki ! :)
Post jest zaplanowany, ponieważ jestem teraz w Warszawie albo już wracam. Zaplanowałam na 21, oby się dodał ! :) Ostatnio wchodząc na pocztę, dostałam wiadomość od pewnej bloggerki a dokładniej Martyny z bloga Życie życie jest nowelą.. Spytała się ze współpracą co i jak, o co chodzi ale wszyło troszkę inaczej i zdecydowałyśmy się na posta ' promowanie za promowanie '. Polega to na tym, że piszemy posta o tym co podoba nam się w blogu itp. Dobra, nie przedłużam. Zapraszam do czytania :)


Bloga prowadzi 15-letnia dziewczyna o imieniu Martyna, według mnie, nie wygląda na 15 lat, tylko 12/13. Urody to jej zazdroszczę i włosów *.*
Co mi się w blogu podoba ? Hm, najbardziej to nagłówek i nazwa bloga, tytuł kojarzy mi się z pewną piosenką. Nagłówek prosty ale śliczny, ogólnie wygląd bloga jest okej, jedynie zmieniłabym kolor tła ale to już moje zdanie, ważne aby osobie która prowadzi bloga się podobał :) Posty są jak najbardziej ok , ciekawie się je czyta. W sumie to tego bloga kojarzę od niedawna ale już zdążyłam go polubić i jest jednym z moich ulubionych :) :3  A więc, czekam na kolejne posty i zdjęcia :)
BLOG : KLIK .
Zapraszam do obserwowania i komentowania bloga Martyny :)
Ktoś kojarzy tego bloga? 

Komentarze

  1. W wolnej chwili wejde na tego bloga.jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jej ale,muszę zajrzeć na bloga,noo włosy ma śliczne <3 :D


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post
    I pomysł z tym ocenianiem bloga :D
    Tak zgadzam sie że nagłówek jest boski *_*
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. a no to przepraszam , mój błąd :)
      Zaraz zmienię.

      Usuń
  5. Fajny pomysł na polecanie bloga innych.
    Mogę prosić również o takie polecenie? :)
    http://kpfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na pocztę ( jest w lewym pasku podany ) to tam się zgadamy ;)

      Usuń
  6. Anonimowy10/06/2013

    Coś mi się wydaję że skądś znam tą dziewczynę.
    Też uważam że nagłówek jest śliczny.

    Zostaw coś po sobie --> http://fordonwaparacie.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł z postem "promowanie za promowanie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie powiedziałabym że ma 15 lat xD
    Masz ciekawy blog ;) Świetny wygląd! *.*
    Ja też jestem z Lubelskiego! ;D
    Obserwuję i zapraszam:
    http://now-i-know-i-am-not-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog! : )
    tych którzy chcą łatwo schudnąc zapraszam na http://workouttogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Emcilincia10/06/2013

    ładne zdjęcia robisz :)
    natropiepottera.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Emcilincia10/06/2013

    ładne zdjęcia robisz a blog też jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne masz włosy ... takie zdrowe!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz