21 grudnia 2014

Ferie | Zamość

W końcu mam czas aby napisać nowy post, tak naprawdę nie jest łatwo połączyć szkołę z blogiem. Jednak z racji tego, że w końcu mamy upragnione ferie świąteczne postanowiłam, że ponadrabiam trochę zaległości. Co Wy na to aby posty pojawiały się chociaż 2/3 razy w tygodniu? Myślę, że byłby to całkiem fajny pomysł. Czekam na Wasze zdanie na ten temat!
Jak możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach w ostatnim czasie udało mi się odwiedzić Zamość! W sumie wyjazd do tego miasta był tak naprawdę spontanem, również jak i wypad na łyżwy. W Zamościu byłam bardzo dużo razy, jednak nigdy na starówce w godzinach wieczornych szczególnie zimą. Przepięknie tam jest! 
Miłej niedzieli!:*

27 komentarzy:

  1. Zamość jest cudny <3 planuję w tym roku wybrac się tam na łyżwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oja, jak ja dawno nie byłam na lodowisku


    _____________________________
    army fashion look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo często jestem w Zamościu ale na łyżwy nigdy nie mam czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się twoje zdjęcia. Zazdroszczę tego wyjazdu
    Pozdrawiam
    http://anioly-jednak-istnieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja piszę dwa razy w tygodniu i to chyba tak dobrze. :)
    ładne zdjęcia, w Zamościu byłam 2 razy. :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też cięzko pogodzić ze sobą te dwie rzeczy ;c Tak jak Ty cieszę się, że już jest ta przerwa świąteczna! :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2014/12/hippie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, pisz na blogu jak najczęściej :) Ja też mam takie postanowienie, trzeba nadrobić zaległości :D Świetne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam łyżwy ;) co do postów to fajny pomysł na pewno jeszcze wpadnę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju.. aż weszłabym na lód, tak dawno nie jeździłam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia.
    Masz bardzo fajnego bloga będę zaglądać tutaj częściej.
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie.
    http://pauline-memories.blogspot.com
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym się chętnie wybrała na łyżwy :D
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post. :)
    Zapraszam! http://nie-posiadam-skrzydel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :)
    Na pewno twoim stałych czytelników ucieszy większa ilość postów, a ja mam zamiar nim być ^^

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. o proszę, ja uczę się w Zamościu ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kurteczka , ja jestem jak najbardziej za częstszym dodawaniem postów w tygodniu ! <3
    ahhh coś wiem o braku czasu na bloga spowodowanym szkołą , nie przejmuj się większość bloggerek tak ma :)
    ~ nie było Ci zimno w samym sweterku na zdjęciach ?
    Dopiero co był koniec wakacji ,a tu już niebawem święta !

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne zdjecia, jestes naprawde ladna! Masz racje, nie latwo jest pogodzic szkole z blogiem, to w sumie sporo pracy ale, jakos sie uda! ;)
    Zapraszam : wszystko-co-nasze.blogspot.com ->Skomentuj ,prosze :$ :$

    OdpowiedzUsuń
  18. jeju chce na lodowisko przez Ciebie hehe <3
    Wesołych Świąt!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mam nadzieję że wypad do Zamościa się udał tak samo jak łyżwy ^^ Co do zdjęć są boskie *o*
    Czekam na next i zapraszam^^ :
    http://mrasne-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie byłam w Zamościu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem za zeby pojawialy sie tsk czesto! Jestem i tak stalym gosciem hahaha super blog!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! :) widać dobrą zabawę!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ładnie! :) Lubię Zamość o tej porze roku!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/soon_20.html
    Jeżeli spodobał Ci się moj blog zostaw po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. im częściej posty tym lepiej ;) Fajne zdjęcia! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia :D ! Uwielbiam lampki w kształcie gwiazdek :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń