Ola na YT?

Hej! Kto zawitał na YouTuba i dodał nowy filmik? Ola!
Jak pewnie wiecie i nie wiecie, a zakładam, że wiecie, byłam równo tydzień temu w Lublinie na spotkaniu z trzema gwiazdami, Stuu, Jeremim oraz Maćkiem! 
Jakiś czas temu pisałam Wam, że planuję zacząć działać na YT. Trochę długo się z tym zbierałam ale w końcu udało mi się i będąc w Lublinie starałam się coś nagrywać aby później złączyć wszystko w całość. Nie do końca byłam pewna by dodać ten filmik, jednak jestem osobą, która woli zaryzykować  i coś zrobić niż żałować, że czegoś nie zrobiłam.
Zapraszam do oglądania, lajkowania oraz subskrybowania kanału! Możecie w komentarzach pisać co chcielibyście zobaczyć w najbliższym czasie na kanale.

Znajdziesz mnie:
 INSTAGRAM
FanPage
Facebook
Snap - allexyyx 

Komentarze

  1. Anonimowy7/03/2015

    popracuj nad dykcją bo masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że założyłaś kanał na YT! na pewno wpadne. :) zapraszam do mnie na bloga http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Super vlog :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będę czestym gościem na Twoim kanale: ) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne to selfie zrobiłaś sobie! Aż Ci zazdroszczę :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi  
    Nowy sesja zdjęciowa pt. ''Elf'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/elf.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze, że zdecydowałaś się zacząć prowadzić kanał na Youtube ;) Na pewno nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny filmik. Zazdroszczę spotkania ze Stuu, Jeremim i Maćkiem :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7/07/2015

    Nagraj filmik o profilu na którym jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy7/08/2015

    to twoje rzucie gumy... MASAKRA

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy7/08/2015

    lepej nie nagrywaj, bo robisz z siebie tylko pośmiewisko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz