Jesienny przegląd - Shein & Romwe

Stety albo niestety witamy jesień.  Zdecydowanie lato jest dla mnie najlepszą porą roku jaka tylko może być. Natomiast jesień pomimo, że ma w sobie to coś to jest według mnie okresem depresyjnym haha. Może nie tylko ja tak mam, jak tak to piszcie w komentarzach! Czas też uzupełnić naszą garderobę w nowe ubrania oraz dodatki! Ostatnio stałam się wielką miłośniczką zakupów przez internet pomimo, że lubię też chodzić godzinami po sklepach w poszukiwaniu ubrań. Na stronie Shein.com oraz Romwe.com znalazłam tak dużo ubrań które mi się podobają, że aż głowa mała! Parę z nich postanowiłam pokazać Wam, może akurat przypadnie Wam coś do gustu. Gorąco polecam zajrzeć na te dwie strony bo asortyment sklepu mają świetny. Co sądzicie o tych sklepach? Znacie?

CLICK  | CLICK  | CLICK


CLICK | CLICK  | CLICK



CLICK  |  CLICK  |  CLICK



SNAPCHAT: allexyyx


Komentarze

  1. Świetne rzeczy! :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9/25/2016

    Fajny wybór ciuchów <3

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda :D Jesień jest trochę okresem depresyjnym, lecz mimo wszystko ta pora roku jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane! Czarne rurki i czarna bluza skradły moje serce

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja natomiast uwielbiam jesien :) ma w sobie to cos, jest bardzo hm.. Urokliwa? Chyba właśnie tak!! Uwielbiam jesienne stylizacje i powiem Ci szczerze, ze przypadło mi do gustu kilka rzeczy :) (oczywiście poklikane :*)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mega i w przystepnych cenach ! jednak mi najbardziej podoba sie szara bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś super rzeczy!
    Moją ulubioną porą roku też jest lato, ale jesień nie jest wcale taka zła :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9/26/2016

    Swietny post. Ja osobiście uwielbiam Jesień , bo jest taka kolorowa oraz za ciepłe swetry.
    Szkoda ,że nie pokazałaś stylizacji męskich .

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś naprawdę cudowne rzeczy. Jesień to jedna z moich ulubionyh pór roku. Mogę nosić wtedy do woli sweterki, botki i płaszczyki - a tak kocham tą częśc garderoby! :)
    Najbardziej z wybranych przez ciebie rzeczy podoba mi się szara bluzka/sweter! :) Super! Centralnie dopasowana w mój styl i przypadła mi do gustu momentalanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Shein ma naprawdę piękne ubrania!

    http://gooldenfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz