Szczotka prostująca włosy - hit czy kit?


Szczotka prostująca stała się w ostatnim czasie hitem internetu i skradła zapewne serce nie jednej z dziewczyn! Również i moje. Mimo, że ja z natury mam proste włosy to czasami są takie dni kiedy nie chcą współgrać ze mną. Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat szczotki prostującej włosy z Irresistible Me, dlatego też bardzo chciałam być jej posiadaczki i udało się! Nie testowałam jej jeszcze jednak mam zamiar od razu jej użyć jak tylko kupie dobrą przejściówkę i wtedy podzielę się z Wami moimi wrażeniami! 
 A Wy słyszeliście o takiej szczotce? Może sami taką posiadacie?


SNAPCHAT: allexyyx

Czas na wyniki świątecznego rozdania! Prezencik ode mnie wygrywa :
Gratulacje ode mnie i od Natalii! ♥

Komentarze

  1. Na innym blogu widziałam że szczotka nie daje takich dobrych efaktów. Może na twoich włosach będzie dzialac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12/22/2016

    Właśnie jutro ta szczotka będzie juz u mnie i mam nadzieje ze się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam dużo dobrego o tych szczotkach, ale niestety nie prostuję włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w wielkim szoku. Bardzo, bardzo dziękuje. Tak miło jest wygrać :)
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12/25/2016

    ciekawe urządzenie

    http://skucinskaemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałem i kupią ją jak podrosnąmi wlosy ;p
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że pierwszy raz słyszę o tej szczotce. W moje ręce nie trafi, bo mam proste włosy, ale pewnie jest mega przydatna dla tych, co prostują ^^

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz