Refunder.pl - czyli jak kupować taniej online


Wyobraźcie sobie, że robiąc zakupy za jakaś kwotę dostajecie później ich zwrot na konto. W pierwszej chwili jest to, aż niewyobrażalne, prawda? Ale! Zaskoczę Was. To jest jak najbardziej realne mimo wszystko. Korzystając z serwisu jakim jest Refunder.pl i robiąc zakupy możemy zyskać zwrot pieniążków na swoje konto.
AliExpress - 4,25%
Douglas - 4%
NeoNail - 3,5%
W.Kruk - 4,61%
Nike - 6,5%

Wyżej podałam tylko parę sklepów ale wchodząc na Refunder.pl możecie skorzystać łącznie z 549 sklepów gdzie ta promocja obowiązuję! Znajdzie się coś dla miłośniczek ubrań i kosmetyków. Nawet znajdzie się coś dla płci męskiej którzy interesują się sportem czy też samochodami. Przeglądając przed chwilą stronę trafiłam nawet na zakładkę Podróże gdzie znalazłam wiele ciekawych ofert. Jest to na pewno świetna sprawa dla osób które kochają i interesują się podróżami. Rezerwując hotel z Hotels.com mamy 5% zwrotu, a z Vacanceselect.com aż do 52.50zł!
#refunder  #zmniejszkoszty 

Podsumowując Refunder.pl jest to serwis gdzie naprawdę sporo możemy zaoszczędzić robiąc zakupy, a założenie konta jest łatwe, szybkie i przede wszystkim w 100% darmowe. A rejestrując się przez ten link CLICK dostaniesz 25zł zwrotu jeżeli zrobisz zakupy za minimum 50zł! Ja już konto tam mam założone i niedługo może z tego skorzystam.  A Wy?

Komentarze

  1. Już się tam zarejestrowałam jakiś czas i bardzo lubię tę stronę :) jest jeszcze planetplus.pl działa podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :)
    Z chęcią skorzystam :)
    http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/mnisiowo/ proszę o głos na mnie w konkursie ❤ będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie kupy wałem przez internet, ale jak czytam Twój post, to nie jest takie trudne, fajnie że piszesz o tym, co gdzie jak. Tyle tych stron że ciężko wybrać która jest ta najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne podsumowanie, świetne sposoby na oszczędzenie pieniędzy kupując online.
    Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tym serwisie, muszę go przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia. Zapraszam na mojego fotograficznego bloga igapiechocka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy5/16/2017

    słabo jestes wiarygodna dopiero zaczaynasz ten cyrk z blogowaniem a juz jakies zalosne reklamy, żenada,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "dopiero zaczynasz ten cyrk z blogowaniem" - dla twojej wiadomość prowadzę bloga bardzo długi czas więc jak nie wiesz to się nie wypowiadaj ;)

      Usuń

Prześlij komentarz