Lato z Zaful

Przychodzę dzisiaj do Was z kolejną częścią moich nowości! Przez okres kiedy nie udzielałam się za dużo w internecie przyszło mi parę paczek, które zamawiałam jeszcze przed moim wyjazdem do Niemiec w maju.
Tym razem pokażę Wam zamówienie ze strony Zaful. Nigdy jakoś nie mogłam przekonać się do kombinezonów ponieważ według mnie miały wiele wad. Jednak jak to się mówi "nigdy nie mów nigdy". Do mojej szafy wpadły nowe, dwa kombinezony, jeden czarny, drugi niebieski. Także jeżeli szukacie idealnych kombinezonów to polecam Wam zamawiać ze strony Zaful.com ponieważ są naprawdę super!
CLICK   CLICK

Przy okazji razem z Zaful.com przygotowałam dla Was małą listę rzeczy które mi naprawdę przypadły do gustu i może niektóre z nich niedługo zagoszczą u mnie, hmm? Piszcie czy Wam przypadło coś do gustu i zapraszam na stronę Zaful.com aby przejrzeć asortyment bo jest naprawdę ciekawy!


Komentarze

Prześlij komentarz