Chmiuro.pl czyli jak zaplanować czas!


Pamiętacie jak jakiś czas temu, prawdopodobnie w okolicach miesiąca stycznia / lutego pisałam Wam o pewnej stronie która pozwala nam dobrze rozplanować sobie czas? Kto jest ze mną od dłuższego czasu na pewno kojarzy takiego posta, a jak nie to zaraz wszystko dokładnie Wam opiszę. Mowa tu oczywiście o CRM - a dokładniej jest to skrót od Chmiuro.pl.

Troszkę bardziej przybliżę Wam co to wszystko oznacza!
Chmiuro.pl - strona która ma na celu pomóc dobrze zarządzać jak i zorganizować nam czas. Jest to coś idealnego dla osób którym znudziło się planowanie dnia w papierowym notesie i planowały od dłuższego czasu przerzucić się na wersję mobilną.

CRM inaczej Chmiuro ma również wiele plusów! Oto parę z nich:
  • Przede wszystkim bardzo dobra organizacja czasu
  • Prowadzenie kalendarzowych działań
  • Planowanie i ustalanie zadań
  • Zbiór e-maili służbowych

Ta wersja jest naprawdę super i bardzo przydatna dla osób starszych jak i młodszych. Szczególnie dla młodszych gdy wiemy, że wielkimi krokami zbliżamy się do miesiąca znienawidzonego przez większość uczniów, a mianowicie do września. Szkoła, nauka i masa prac domowych. Znowu planowanie zadań i dobre zarządzanie czasem aby mieć chociaż chwilkę odpoczynku na posłuchanie muzyki, spotkanie się ze znajomymi czy poćwiczenie. Myślę, że z pomocą strony Chmiuro.pl na pewno na wszystko będziecie mieć czas!
Chmiuro.pl posiada również aplikację na telefon - fajnie, prawda? Także od teraz możecie planować czas telefonie, a nie komputerze! Ja sama posiadam tą aplikację od bardzo długiego czasu i naprawdę mi pomaga. Opcja również fajna dla osób które udzielają się dużo w internecie - takich jak ja.
Wam również ją polecam!
Kojarzycie tą stronę? Może tak jak ja również z niej korzystacie?

Komentarze

  1. O ja. Od kiedy przeczytałem "Geting things done", mam swoje listy zadań. W telefonie pisze w notatniku, wcale nie jest to wygodne. Teraz się to raczej zmieni, dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stronka, może być bardzo przydatna podczas roku szkolnego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa, korzystam z niej czasem;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz