Hello Slim - podsumowanie!

Pamiętacie jak pewien czas temu pisałam Wam o herbatkach na dzień i na noc, a mianowicie o herbatkach HelloSlim? Moja przygoda z tymi herbatkami pewien czas temu dobiegła końca. Dzisiaj chciałabym podsumować całą przygodę z tym produktem.

Zaczynając od 3 kwietnia kończąc gdzieś w okolicach 6/7 maja piłam herbatę na dzień jak i na noc. Mimo, że nie jestem aż taką fanką herbaty ponieważ zdecydowanie wolę pić kawę to z czasem dało się przyzwyczaić do wypicia dwóch kubków herbaty dziennie. Niestety nie zawsze było to regularne picie jednak starałam się to jak najszybciej nadrabiać.

Aktualnie jestem już jakiś czas po skończeniu kuracji. Wytrwałam do samego końca i jestem z tego powodu jak najbardziej zadowolona. Zdecydowanie największym plusem w tej całej kuracji było to, że na chwilę odzwyczaiłam się od kawy od której byłam uzależniona i jak zawsze piłam dwie / trzy dziennie to piłam tylko jedną albo czasami i w ogóle. Plusem oczywiście picia herbatek HelloSlim jest utrata zbędnych kilogramów, lepsze samopoczucie, dużo energii oraz zdecydowanie szybsze zasypianie w nocy!

Zdecydowanie jak najbardziej polecam każdemu z Was taką kurację, oczywiście na początek polecam na 30-dni. Osobiście bardzo chętnie w najbliższej przyszłości skorzystam ze strony HelloSlim i zamówię sobie zestaw na dzień i na noc bo naprawdę warto!





 CLICK             CLICK      

CLICK      CLICK


Mam w planach w najbliższym czasie nagrać Q&A na kanał dlatego jeżeli macie do mnie jakiekolwiek pytania to w komentarz możecie mi je zadawać! :)

Komentarze

  1. Anonimowy8/02/2017

    Słyszałem wiele o tych herbatkach. Jednak ja preferuję moją super liścianą zieloną herbatke :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam nigdy o tych herbatkach, ale zaciekawiły mnie strasznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz