Akademia Brand Sabbath - jak zacząć prowadzić bloga?

Pewien czas temu natknęłam się na ciekawą stronę którą śledzę od tamtej pory cały czas. Mowa tu oczywiście o BrandSabbath.com którą może niektórzy z Was kojarzą - szczególnie blogerzy. 
Ja gdy zaczynałam swoją przygodę z blogiem czy nawet YouTube i innymi mediami społecznościowymi nigdy nie sądziłam, że tak mnie to wciągnie i trwać będzie to aż do dzisiaj. Blog stał się dużą częścią mnie, nie jest to tylko zwykłe zainteresowanie ale również coś z czym chciałabym wiązać swoją przyszłość. Może ktoś z Was planuje w najbliższej przyszłości zacząć działać w internecie to nawet się nie zastanawiajcie i polecam zajrzeć na stronę o której wspomniałam wcześniej szczególnie w zakładkę AKADEMIA.



Dowiecie się tam nie tylko jak założyć bloga ale również jak nabyć nowych czytelników, jak zacząć zarabiać, co zrobić aby blog dobrze się rozwijał oraz wiele innych ciekawych artykułów które na pewno przypadną Wam do gustu i chętnie będziecie je czytać i czytać. Jest to strona z której mogą skorzystać nie tylko osoby które dopiero zaczynają ale i doświadczeni blogerzy.

Na stronę Brant Sabbath Akademia warto zaglądać regularnie ponieważ często pojawiają się nowe, pomocne artykuły.
W komentarzach piszcie czy znacie tą stronę oraz czy kiedykolwiek mieliście z nią styczność, a jak nie to czy planujecie?

Komentarze

  1. Doskonale znam BrandSabbath, bardzo lubię czytać tam artykuły, pomogła mi w wielu sytuacjach :)
    Świetnie, że piszesz o takiej pomocnej stronie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej stronie :D
    Ciekawy post!!! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja prawdę mówiąc za Brand Sabbath nie przepadam, dla mnie trochę nudna stronka. Zdecydowanie wolę chociażby ddob :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nie wiedziałam o istnieniu tej strony. Dzięki za recenzję, na pewno tam zajrzę! :) Jak bardzo pomogła Ci ta strona w prowadzeniu bloga i social media?

    OdpowiedzUsuń
  5. super post, nie słyszałam wcześniej o tej stronce;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam kiedyś o tej stronie, ale jako tako nie miałam z nią styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stronę znam jednak na zakładkę ,,akademia'' jeszcze nie patrzyłam. Bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Bardzo pomocny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz