Wakacyjny klimat

Mimo, że kalendarzowa jesień zawitała do nas na dobre to wcale nie oznacza, że nie możemy dalej żyć latem i trochę narobić tutaj wakacyjnego, ciepłego klimatu, który niestety wróci do nas dopiero za parę miesięcy. Pisałam i mówiłam to już nie raz ale zdecydowanie moją ulubioną porą roku jest lato. Dlatego też przychodzę dzisiaj do Was z sesją robioną jak dobrze pamiętam jeszcze pod koniec czerwca, trochę z małym opóźnieniem jednak kompletnie o niej zapomniałam oraz z innymi zdjęciami z niedawnych sesji! 
W najbliższym czasie planuję nagrać Q&A dlatego jeżeli chcecie się o mnie czegoś dowiedzieć albo macie do mnie jakieś pytania na które nie znacie odpowiedzi to możecie je tutaj zadawać w komentarzach lub przez Sarahah gdzie jesteście całkowicie anonimowi - KLIK
Ostatni filmik:

Komentarze

  1. Tak bardzo tęsknie za wakacjami.. ;)

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wakacyjny klimat! Dobrze, ze mozna go zatrzymac na zdjęciach :) Ja w sumie nie narzekam, bo nadal mam lato, ale za to lubie wracac do inny pieknych momentow. Pozdrawiam serdecznie :)

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta różnorodność w zdjęciach. Jesteś bardzo fotograficzna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Ja już tęsknię za latem!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemnie się Ciebie słucha :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Patrząc na nie mam ochotę cofnąć czas i wrócić do ciepłych i miło spędzonych dni wakacji.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie tęsknię za wakacjami, bo ich nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie zdjęcia, jak się je ogląda to zaczyna brakować tego słońca ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Klimatyczne zdjęcia! Bardzo przypominające lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne zdjęcia, ja chce już wakacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula w paski mega <3


    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    migliorevita.blogspot.com/2017/10/sweet-dream-od-twinkledeals.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz