Jesienne nowości


Hej! Na pewien czas znowu zniknęłam jednak są rzeczy ważne i ważniejsze. Ostatnio na poważniej wkręciłam się w nagrywanie na YouTube przez co blog zszedł na drugi plan. Jednak kto subskrybuje i ogląda moje filmy to widział, że ostatnio nagrałam vloga gdzie pokazałam Wam cały mój dzień oraz zobaczyliście parę paczek, które zamawiałam. W jednej z nich był przeuroczy sweterek w kolorze pudrowego różu od Zaful, który możecie zobaczyć poniżej, cudowny, prawda? Nigdy nie byłam przekonana do sweterków jednak tej jesieni całkowicie się to zmieniło! Już nie raz zamawiałam do przetestowania gąbeczki czy też pędzelki do makijażu i niestety zazwyczaj zawodziłam się ale postanowiłam dać ostatnią szansę i zamówiłam opakowanie malutkich gąbeczek w różnych kolorach i tym razem był to strzał w 10! Więcej znajdziecie na kanale na który Was zapraszam, link pod zdjęciami! A Wy lubicie testować różne chińskie dodatki czy nawet kosmetyki?




Komentarze

  1. ślicznie wyglądasz ❤
    nouw.com/wikaziolo

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. Jednak ja nie lubię testować chińskich kosmetyków
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super są te małe gąbeczki, muszę znaleźć gdzieś podobne!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz