Pomysł na prezent na dzień babci i dziadka

Pewnie nie tylko ja znam ten ból gdy tylko zbliża się rocznica, imieniny czy urodziny bliskiej nam osoby to kompletnie nie mamy pomysłu na prezent, prawda? Niedługo jedno z najważniejszych dni najbliższych nam osób - dzień babci i dziadka. Ostatnio przeglądając internet w poszukiwaniu idealnego prezentu na dzień babci i dziadka wpadłam na jedną stronkę, którą tak naprawdę znam od długiego czasu i nawet kiedyś miałam w planach tam zamawiać. Mowa tu oczywiście o Printu.pl, która oferuję fotoksiążki oraz fotoalbumy. Powiem Wam, że jedną z takich fotoksiążek posiadam tylko z innej strony i uwielbiam ją otwierać, wracać do niektórych chwil. Według mnie taki format zdjęć jest zdecydowanie najlepszy bo wszystko mamy w jednym miejscu oraz taką książkę projektujemy sami od początku do końca - super sprawa, prawda?


Mam nadzieję, że Ci co nie mieli jeszcze pomysłu na prezent to w tym momencie to się zmieniło i niedługo będą mogli wręczyć taką fotoksiążkę najbliższym - uśmiech na ich twarzach gwarantowany bo przecież każda babcia i każdy dziadek uwielbiają przeglądać zdjęcia, szczególnie gdy ten prezent będzie prosto od serca! Planujecie zamówić taki prezent dla babci lub dziadka?


Komentarze