Red dress


Każda kobieta w swojej garderobie powinna posiadać sukienkę, którą można założyć na specjalną okazję. Do mojej szafy już jakiś czas temu dołączyła piękna sukienka w kolorze czerwonym. Od dawna takiej szukałam i w końcu na Avocadostyle znalazłam idealną. Przód krótszy, tył lekko dłuższy, rozkloszowana, z małym wycięciem na biuście. Sezon studniówek powoli się kończy, przyznam, że wybrałam słabą chwilę na podzielenie się z Wami moją nowością i poleceniem sklepu jednak już niedługo zacznie się okres wesel i przyjdzie do nas lato więc może akurat ktoś z Was poszukuję jakiejś kreacji? Polecam zajrzeć na Avocadostyle.pl - mnóstwo pięknych sukienek! Znajdziecie tam również bluzki, kurtki, torebki, kosmetyczki, a nawet okulary przeciwsłoneczne! Ja lecę przeglądać nowości, a Was zapraszam do przejrzenia asortymentu. Koniecznie dajcie znać czy znacie ten sklep!




Komentarze

  1. Bardzo ladna. Prosta,elegancka,a zarazem uniwersalna. Z odpowienimi dodatkami mozna stworzyc z nia wiele roznych stylizacji.
    Super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, akurat w walentynkowym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo efektowna sukienka, aczkolwiek ja się źle czuję w czerwieni^^
    zapraszam do siebie
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka! Miałam podobną na swojej studniówce :)
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna sukienka :) pasuje Ci czerwień ;)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka! Wyglądasz pięknie ;)
    bydlinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow genialna sukienka, piękny kolorek!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz