Udane zamówienie | izigsm.pl



Jest tu ktoś kto tak jak ja zawsze ma problem z brakiem pamięci w telefonie czy nawet w  aparacie? Mimo, że w moim telefonie mam wbudowaną dużą ilość pamięci do wykorzystania to zawsze narzekam, że ciągle jest jej mało. Tak samo mam jeżeli chodzi o nagrywanie filmów aparatem czy nawet robienie zdjęć. Ostatnio przeglądałam stronkę Izigsm.pl ,jest tam naprawdę duży asortyment , przez co też uwielbiam tam zamawiać. Mam stamtąd już głośnik multimedialny, który sprawdza się super. Jednak tym razem postanowiłam zaopatrzyć się w nową kartę pamięci. Wybrałam z firmy TOSHIBA, 32GB. Przesyłka przyszła do mnie bardzo szybko także wysyłka jak najbardziej na plus. Myślę, że to nie jest moje ostatnie zamówienie tam, a jeżeli ktoś z Was poszukuję jakiś fajnych etui na telefon, kijków do robienia zdjęć czy nawet uchwytów samochodowych to polecam zajrzeć Wam na Izigsm.pl - na pewno znajdziecie coś dla siebie!

Znacie tą stronkę?

SNAPCHAT: allexyyx

Komentarze

Prześlij komentarz