Zapachowe świeczki | Bispol.pl



Nie wiem kiedy to tak szybko zleciało ale właśnie rozpoczęłam drugi tydzień ferii, upragnionego odpoczynku od nauki i wszystkich obowiązków związanych ze szkołą. W końcu też znalazłam czas na moje zainteresowania i wzięłam się porządnie za bloga i kanał ponieważ stanie w miejscu nic dobrego nie wróży. Może niedługo w końcu jakaś sesja wleci na bloga, chcielibyście?
Jako, że mam ferie to połowę mojego wolnego czasu spędzam wieczorami w domu, pod kołdrą, a na szafkach porozstawiane są świeczki, które skradły moje serce w ostatnim czasie. Już po raz drugi nawiązałam współpracę z firmą Bispol.pl ,która przesłała mi ogromną przesyłkę z różnymi zapachowymi świeczkami. Mam zapas na najbliższy czas - cudownie! Znacie Bispol.pl , lubicie palić świeczki, jaki jest Wasz ulubiony zapach?

OSTATNI FILMIK:
SNAPCHAT: allexyyx

Komentarze

  1. Wow ile świeczek <3 uwielbiam takie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszą cudownie pachnieć!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam palić świeczki, a w szczególności te zapachowe. Nie mam swojego ulubionego zapachu, ale raczej wszystkie przypadają mi do gustu :D z tą firmą jeszcze się nie spotkałam, ale skuszę się spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety od zapachowych świeczek niemalże od razu dostaję migreny, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2/07/2018

    Agh również mam drugi tydzień ferii i nie mam pojęcia jak to mogło tak szybko minąć :c
    Kocham świeczki! Uwielbiam zapach kwiatów różnego rodzaju :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że znam Bispol! <3
    Uwielbiam świeczuszki, a zwłaszcza wieczory w ich towarzystwie.
    Ps. Obserwuje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz