Różowe zamówienie - Bonprix.pl

Jeżeli mam być szczera to nie sądziłam, że po takim czasie nieobecności na blogu cokolwiek tutaj jeszcze napiszę. W pewnym sensie spowodowane jest to szkołą ale również tym, że teraz coraz więcej udzielam się na YouTube tworząc filmy gdzie Was odsyłam. Dzisiaj akurat pojawiło się rozdanie także warto wpaść!
Ale nie o tym dzisiejszy wpis! Jakiś czas temu robiłam zamówienie w sklepie Bonprix.pl - wielokrotnie zamawiałam stamtąd ubrania jak i dodatki , naprawdę za każdym razem byłam zadowolona. Tym razem wybrałam 4 rzeczy w tym różowa, luźna koszulka, trampki oraz małą, brokatową torebkę która swoją drogą jest przeurocza oraz czarną, klasyczną torbę idealną do szkoły! Jak możecie zauważyć poniżej większość z tych rzeczy jest w kolorze różowym - tak naprawdę nie wiem co mną kierowało przy zamawianiu ale mimo to jestem bardzo zadowolona z tego zamówienia! 
Zamawialiście kiedyś na stronce Bonprix.pl ? 
KOSZULKA  |  TOREBKA  |  TRAMPKI

Komentarze

  1. Nigdy nie zamawiałam tam ubran, ale torbę chętnie bym sama przygarnęła:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki są super! Torebka też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej wpadła mi w oko ta torebka, cudowna jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zamówienie!
    nigdy nie zamawiałam nic z tej strony i chyba pierwszy raz o niej słyszę
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7/06/2018

    Greetings from Florida! I'm bored to death at work sso I decided to check out your webaite on my
    iphone during lunch break. I enjky the knowledge you provide here and can't
    wait to take a look when I get home. I'm surprised at how quick your blog loaded on my
    mobile .. I'm not even using WIFI, just 3G
    .. Anyhow, awesome blog!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz