Letni przegląd & 5 urodziny Rosegal


Lato jest z nami już na dobre a ja ostatnio zauważyłam, że w mojej szafie brakuję trochę letnich ubrań. Jako, że wolę zakupy internetowe niż chodzenie po sklepach przez dobrych parę godzin to stwierdziłam, że w końcu nadszedł ten czas aby zrobić jakieś zakupy. Na Rosegal.com weszłam przypadkowo ale i też z czystej ciekawości i muszę przyznać, że asortyment bardzo mnie urzekł! Szczególnie jeżeli chodzi o stroje kąpielowe jak i sukienki czy też spódniczki. Dlatego też stwierdziłam, że podzielę się z Wami niektórymi ubraniami które mi osobiście bardzo się spodobały!
Poza tym Rosegal obchodzi właśnie swoją 5 rocznicę. Dla zainteresowanych zostawiam linka w którym wszystkiego się dowiecie! -> CLICK <-


Use code "RGTina" for 15% off all orders
Use code "RGTina5th” for 17% 0ff all over 50USD
A Wy już zrobiłyście wakacyjne, ubraniowe zakupy? Co najbardziej przypadło Wam do gustu z wyżej pokazanych rzeczy? 

OSTATNI FILMIK:

Komentarze