Zarabiaj robiąc zakupy | TIPLI.PL

Zgaduję, że każdy czytający tego posta chociaż raz zrobił zakupy przez internet, nie ważne czy to były zakupy kosmetyczne, modowe czy nawet do domu. Ja osobiście od bardzo długiego czasu preferuję taki sposób zakupów. Jak kiedyś uwielbiałam chodzić nawet(!) godzinami po galeriach gdzie nie zawsze coś udało mi się kupić bo albo "za drogie", "nie podoba mi się" czy "w sumie po co mi to", tak teraz wolę na spokojnie siąść przed laptopem i nie spiesząc się nigdzie zamawiać ubrania czy kosmetyki na różnych stronach szczególnie gdzie czasami znajdę naprawdę fajne promocje czy też kupony rabatowe !
Pewien czas temu dosłownie przypadkowo dzięki stronce Tipli.pl dowiedziałam się o tym, że również dzięki zakupom można zarabiać!
Trochę o TIPLI.PL
Wcześniej wspomniana strona jaką jest Tipli.pl to portal cashback'owy oferujący zwrot pieniędzy z zakupów.  Rejestracja tam jest bardzo prosta oraz całkowicie darmowa. Zaraz po założeniu konta możemy zacząć robić zakupy mając do wyboru aż 450 sklepów! Gdy tylko złożymy zamówienie część pieniążków wpływa na nasze konto. Oczywiście kwota zależy od tego jaka wysokość zwrotu cashbacku przypada na wybrany przez nas sklep. 
Przykładowo robią zakupy na zalando.pl możemy zyskać aż do 6% zwrotu! Oprócz zalando.pl możemy znaleźć tam również takie sklepy jak Bonprix.pl , E-zebra.pl , Empik, a nawet Orange czy też Plus

Komentarze

  1. Słyszałam wiele o tej stronie, muszę się tam w końcu zalogować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Tipli.pl czytam coraz częściej - chyba czas założyć konto! :)
    Fajnie, że powstają takie strony zawsze to oszczędność kilku złotych na drobne wydatki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie odwiedzić tą strone!

    OdpowiedzUsuń
  4. kojarzę stronkę :) jednak jeszcze z niej nie korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej stronie, ale jeszcze nie założyłam tam konta :/ Chyba czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz