Nowy wygląd & jesienna stylizacja | BONPRIX


Jeżeli jest tu ktoś kto ogląda i śledzi mój kanał na YouTube to wie, że w ostatnim filmie wspominałam o powrocie na bloga. Bloga prowadzę od samych początków mojej działalności w internecie i jest to coś do czego mam ogromny sentyment i lubię to robić dlatego też od pewnego czasu zaczęło przeszkadzać mi to, że nic tu się nie dzieje. 
Stwierdziłam,że skoro chcę powrócić do systematycznego pisania postów to czas zmienić również wygląd bloga ponieważ tamten trochę już mi się znudził. Postawiłam na prosty ale za to według mnie bardzo ładny i dziewczęcy wygląd. Co sądzicie?

Ale koniec o powrocie. Dzisiejsza stylizacja w większości składa się z ubrań ze stronki Bonprix.pl. Już gdy składałam zamówienie wiedziałam, że kurtka z różami na rękawach będzie świetnie współgrała z czerwoną koszulą - zgodzicie się ze mną? Nie wiem jak Wam ale kolory takie właśnie jak czerwony czy pomarańczowy bardzo kojarzą mi się z jesienią! Dodatkowo czarna, klasyczna torba, która pomieści naprawdę dużo rzeczy, a na nogach buty z kokardami, które dodają uroku oraz przy okazji są bardzo wygodne, znajdziecie je na stronce Gemre.pl . Jak Wam się podoba stylizacja?



Najnowszy film:


Komentarze

  1. TA kurteczka jest cudowna, mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna koszula :) uwielbiam czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się twoja koszula! Boska jest! 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Laadna stylizacja. Koszula.super i.kolor fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja, kurtka jest super :D
    Zapraszam także do siebie na nowy jesienny post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, śliczna torebka! :)
    Pozdrawiam Ps. Obserwuje :)
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jak najbardziej w moim guście! <3
    Kurteczkę z chęcią przygarnęłabym do swojej szafy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest cudowna, uwielbiam czerwień *.*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz