Beżowe szpilki | GEMRE




Szpilki to podstawa w garderobie każdej kobiety. Mimo, iż na co dzień preferuję bardziej buty na płaskiej podeszwie to czasami są takie momenty kiedy lubię założyć botki na słupku szczególnie w okresie jesiennym, a gdy tylko wiem, że zbliża mi się większa impreza typu wesele czy studniówka to już nie mogę się doczekać aż założę szpilki. Do mojej kolekcji dołączyła ostatnio nowa para. Prześliczne, beżowe szpilki pochodzą ze stronki GEMRE. Jak tylko je zobaczyłam to już wiedziałam, że muszę je mieć! Stwierdziłam, że fajnie będą wyglądać w połączeniu z białymi spodniami i różową koronkową bluzką na ramiączkach. Co sądzicie?
Bardziej wolicie buty na obcasie czy na płaskiej podeszwie?



Komentarze

  1. Te koraliki na tych szpilkach są cuuudowne ❤️❤️

    Buziaki,
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się bardzo te szpileczki są na prawdę stylowe <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pe perełki dodają im uroku i elegancji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz