Eclat Mon Parfum

Jak każda kobieta uwielbiam pięknie pachnieć. W ostatnim czasie miałam możliwość poznania nowego zapachu dzięki uprzejmości konsultantki Pani Agnieszki Kowal. Eclat Mon Parfum - kobiecy, a zarazem bardzo uwodzicielski zapach.

Marka Oriflame nawiązała współpracę z paryskim Domem Perfumeryjnym DeLaire. Zapach stworzony przez Emillie Copperman, francuską mistrzynię perfumiarstwa, która współpracowała również z takimi markami jak Paco Rabanne czy Givenchy.
W perfumach Eclat Mon Parfum oprócz zapachu słodkiej gruszki nashi, różowego pieprzu pomieszanego z migdałami odnajdziemy również akord DeLaire Boudoir czyli nutę białego irysu - najsłynniejszego kwiatu sztuki perfumeryjnej. Jest to niepowtarzalna kompozycja. 

Odkąd posiadam u siebie perfumy Eclat Mon Parfume to przyznam,że stały się moimi ulubieńcami. Zapach jest cudowny, utrzymuję się naprawdę bardzo długo, a o to właśnie chodzi w perfumach. Również warto wspomnieć tutaj o flakoniku w kolorze różowym z czarną kokardą na szyjce, która swoją drogą dodaję ogromnego uroku! Cena takiej buteleczki to 159,90zł za 50ml.
Znacie te perfumy? Jakie są Wasze ulubione?


Komentarze

  1. Mam bardzo dużo kosmetyków Oriflame i jedne perfumy. Nawet niezłe są. Tu podoba mi się flakon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego czy te perfumy by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz