Niebieska sukienka | Elegrina

W dzisiejszym poście główną rolę gra przepiękna niebieska sukienka którą jakiś czas temu zamówiłam na Elegrina.pl . Na co dzień  raczej stawiam na spodnie ponieważ jest to dla mnie najwygodniejsza opcja jednak powoli zaczynam przekonywać się do sukienek czy też spódniczek i zaopatrzam swoją garderobę właśnie w takie ubrania. Natomiast jeżeli chodzi o wyjścia czy też większe imprezy uwielbiam nosić sukienki! Już niedługo święta, a chwilę później sylwester i wydaję mi się, że sukienkę którą widzicie poniżej na pewno założę na którąś z tych okazji! Oprócz sukienki zamówiłam również naszyjnik ponieważ zawsze mi jest ich mało. Według mnie jest naprawdę uroczy! 
A Wy lubicie chodzić w sukienkach? 

Oczywiście oprócz sukienek na stronie znajdziemy również buty, stroje kąpielowe, koszulki, a nawet kurtki! Pogoda za oknem raczej nas nie rozpieszcza, zaraz spanie śnieg, a ja kurtki zimowej w dalszym ciągu nie mam. Ostatnio przeglądałam stronę i przyznam, że asortyment sklepu jest tak duży w wyborze kurtek zimowych,że ciężko wybrać jedną którą bym chciała mieć!
SUKIENKA | NASZYJNIK

NOWY FILMIK + KOSMETYCZNE ROZDANIE!

Komentarze

  1. Fajna jest ta sukieneczka i ten kolor bardzo ci pasuję. Dobry wybór! Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka idealna na ważne wyjścia bądź rodzinne spotkania! :)
    Uwielbiam asortyment marki Elegrina <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie! :) piękny kolor <3 ja kocham sukienki i kombinezony jednak w okresie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor, taki odcień niebieskiego mega mi się podoba. Ja to będę musiała też odświeżyć swoją szafę na zimę. Na pewno zamówię jakieś grubsze skarpetki. Sporo fajnych kolorów i ciekawych wzorów znalazłam na https://koloroweskarpetki.pl/13-prezenty fajnie te powinny sprawdzić się także jako prezent świąteczny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz