Bluzka z falbanami | Elegrina.pl


Święta, święta i po świętach. A nawet już po sylwestrze i po mojej studniówce która odbyła się parę dni temu! Oficjalnie mogę poinformować, że pierwszy post w 2019 roku właśnie się pojawił. Nie mogę uwierzyć w to, że mamy już nowy rok, a jeszcze bardziej w to, że blog którego właśnie czytacie już za miesiąca będzie obchodził swoje 7 urodziny! Nie wiem kiedy to zleciało ale na pewno wiem, że to nie jest ostatni rok tego bloga i jeszcze wiele, wiele lat przed nami!
Biała bluzka z falbanką w okolicach biustu, którą możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej pochodzi ze sklepu Elegrina.pl gdzie w ostatnim czasie robiłam zakupy. Zamówiłam ją z myślą o świętach i przyznam, że sprawdziła się naprawdę idealnie na rodzinnej, świątecznej kolacji. Jest elegancka i bardzo dziewczęca. Takiej własnie perełki w mojej szafie brakowało. 
BLUZKA Z FALBANAMI

Na stronie Elegrina.pl znajdziemy również duży wybór jeżeli chodzi o buty, swetry czy też stroje kąpielowe. Ostatnio jestem zauroczona w różnego rodzaju swetrach, czy to długie, rozpinane czy zwykłe sweterki zakładane przez głowę. Elegrina.pl oferuje bardzo duży wybór z czego jestem zadowolona, a nawet już znalazłam idealny sweter dla siebie! Koniecznie muszę go kiedyś stamtąd zamówić!

Co sądzicie o bluzce? Znacie ten sklep?

VLOG Z ZAKOPANEGO:

Komentarze