Bordowe botki od Laza.pl



Jedną z mojej ulubionej części garderoby są buty. Buty sportowe, balerinki, szpilki czy botki na słupku. Według mnie botki to podstawa w garderobie każdej kobiety. Jestem ogromnie zakochana w kolorze czarnym (co możecie nawet zauważyć po stylizacji) i zazwyczaj w takim kolorze kupowałam buty - z przyzwyczajenia. Jednak stwierdziłam,że czas w końcu to zmienić i ostatnio przeglądając stronę Laza.pl natknęłam się na botki damskie na słupku w kolorze bordowym - od razu się w nich zakochałam! A nawet nie tylko ja. Mając je ostatnio na nogach będąc na zakupach widziałam nie jedną osobę, która zwracała uwagę na moje buty. Nie dziwie się, są prześliczne!

Bordowe botki zamszowe na słupku z fikuśnie wywinięta cholewką to wyjątkowe botki damskie, które wyśmienicie wypadną w wielu stylizacjach.



Komentarze

  1. Ładny kolor mają te botki, fajnie wyglądają z całą stylizacją 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz