Ciemnoszary kardigan


Zima jeszcze trwa, a w tym okresie ważne jest aby ciepło się ubierać. W mojej szafie w większości dominują kurteczki i bluzy, a swetrów brak. Dlatego też postanowiłam w końcu zaopatrzyć się w jakiś ciepły sweter. W sklepie jakim jest Elegrina.pl znalazłam idealny, który nie tylko okazał się ciepły ale również i bardzo milutki w dotyku - cudo! Szary kardigan w połączeniu z białymi spodniami z wysokim stanem i czarnym topem wygląda naprawę świetnie. Oczywiście kardigan nie tylko super sprawdzi się w zimie ale również i w okresie wiosennym czy letnim na wieczorne wyjścia!
Jesteście raczej fanami sweterków czy może bluz albo kurteczek?

Wspomniałam wcześniej o dwóch porach roku, które uwielbiam chyba najbardziej - wiosna i lato. Zazwyczaj w tym okresie, szczególnie w okresie letnim stawiam na sukienki czy to spódniczki. Właśnie na stronie z której jest sweterek znalazłam naprawdę spory wybór! Znajdziemy tam nie tylko sukienki na lato ale również i sukienki wieczorowe, które swoją drogą są naprawdę przepiękne i są w bardzo dobrych cenach! Koniecznie wpadnijcie na Elegrina.pl jeżeli planujecie w najbliższym czasie zakupić jakąś fajną sukienkę!

Zapraszam na najnowszy film gdzie trwa rozdanie!

Komentarze