Szpilki z kryształkami | Balando.pl




 Mimo, że na co dzień stawiam raczej na wygodę to mam takie dni gdzie lubię ubrać się elegancko, kobieco i wyglądać naprawdę dobrze i tak też się czuć. Dlatego też dzisiaj coś bardziej eleganckiego. Czarna koszula, spodnie w kratę, które na pewno są Wam bardzo dobrze znane ponieważ swego czasu były bardzo popularne i perełka dzisiejszej stylizacji - szpilki!
Klasyczne czarne czółenka z kryształkami to wyjątkowo eleganckie i stylowe buty damskie szczególnie na wielkie wyjścia. Pomimo tego,że mam już naprawdę parę par szpilek to i tak ciągle zamawiam nowe - obsesja!Dużą ilość ciekawych fasonów zarówno czółenek jak i botków czy szpilek oferuje strona z butami Balando.pl




Ostatnio przeglądając internet natknęłam się na stronkę DRESSHEAD gdzie znalazłam naprawdę wiele świetnych rzeczy m.in. sukienki! Stwierdziłam, że parę z nich pokaże Wam! 
Znacie Dresshead.com?


Komentarze