Dzianinowy sweterek & zamszowe botki




Ostatnio na blogu pojawił się post gdzie pokazywałam Wam luźny, ciemnoszary kardigan, a dzisiaj przychodzę ze zdjęciami gdzie główną rolę gra również sweterek od Elegrina.pl ale tym razem zakładany przez głowę i w jasnym odcieniu szarości. Jest nie tylko uroczy ale też bardzo miły w dotyku. Zakochałam się w nim totalnie i zdecydowanie w okresie wiosennym w mojej szafie będą królowały właśnie swetry!
Według mnie dzianinowy sweterek świetnie wygląda w połączeniu z czarnymi spodniami z wysokim stanem oraz z szarymi botkami na słupku, które pochodzą ze strony Gemre.com. W ostatnim czasie bardziej stawiam na elegancję i kobiecość, a te zamszowe botki idealnie sprawdzają się właśnie do eleganckich stylizacji. Jest to już moja kolejna para botków i zdecydowanie na pewno nie ostatnia.
A Wy bardziej stawiacie na elegancję czy luźny strój? :)


Komentarze