Sukienka na lato | Elegrina.pl



Lato zbliża się wielkimi krokami więc jest to idealny moment na to aby z szaf pozbyć się sweterków, ciepłych bluz, a zastąpić to szortami, spódnicami i sukienkami! Podstawą w mojej garderobie na lato są właśnie sukienki, które wręcz uwielbiam! 
Ostatnio robią porządki w szafie zauważyłam, że mam ich bardzo mało więc stwierdziłam, że jest to idealna okazja do tego aby jakąś sobie zamówić! Na stronie Elegrina.pl znalazłam sukienkę na ramiączkach w przepięknym różowym kolorze z wiązaniem na plecach co możecie zobaczyć na ostatnim zdjęciu - super to wygląda, prawda? Na pewno nie jest to mój ostatni tam zakup ponieważ uwielbiam szczególnie stamtąd zamawiać ubrania! Oprócz ubrań na lato czy inne pory roku możemy znaleźć tam również obuwie! Botki, szpilki, a nawet adidasy w bardzo dobrych cenach! Polecam Wam zajrzeć na Elegrina.pl, a na pewno znajdziecie coś dla siebie.


Komentarze

  1. Ślicznie Ci w tej sukience! Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu! Kochamy tego typu sukienki! <3 Musimy się koniecznie w takie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak lato idzie i wkoncu można ubierać sukienki 💕💕
    Ładnie wyglądasz

    https://twinstyl.blogspot.com/2019/03/jeans.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka przepiękna, wyglądasz w niej mega subtelnie i kobieco :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz