Wiosenne etui | Etuistudio.pl

Ochrona telefonu jest bardzo ważna. Od pewnego czasu mam nowy telefon więc tym bardziej zwracam uwagę na to aby był dobrze zabezpieczony - w etui oraz szkło hartowane. 
Przez ostatni czas szukałam w każdym możliwym sklepie w moim mieście jak i przejrzałam naprawdę wiele stron internetowych w poszukiwaniu fajnego case z nadrukiem na mój telefon, aż w końcu na Etuistudio.pl znalazłam takie, które od razu przypadło mi do gustu! Etui jest silikonowe czyli takie jakie lubię najbardziej, świetnie chroni mój telefon oraz ładnie się prezentuje co również jest ważne podczas wyboru "ubranka" na nasz telefon. Motyw liści bardzo skojarzył mi się z wiosną dlatego też poniekąd zdecydowałam się właśnie na to etui! A Wy również zwracacie większą uwagę na wygląd przy wyborze etui na swój telefon?



Komentarze

  1. Piękne etui wnoszące trochę wiosny , zieleni której teraz nam brakuje ! Chętnie poszukam czegoś na swój model :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne etui. Takie żywe. Kolory śliczne. Coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz