Koniec szkoły | Sesja


Trochę mnie tu nie było. Przez ostatni czas naprawdę wiele się wydarzyło jednak myślę, że takim najważniejszym wydarzeniem, którego od dawna nie mogłam się doczekać było skończenie szkoły pod koniec kwietnia i rozpoczęcie najdłuższych wakacji w moim życiu! A jeszcze pamiętam jak parę lat temu odchodziłam z gimnazjum i rozpoczynałam nowy etap w życiu ale jeszcze wtedy nie wiedziałam, że skończenie technikum będzie o wiele większą radością! Ostatnie dni szkoły wiązały się z tym, że zrobiłam sobie małą przerwę od pisania czy nagrywania - wydaję mi się, że wyszło mi to na dobre! Dzięki naprawdę pięknej pogodzie w ostatnim czasie wybrałam się na kolejną sesję - efekty możecie zobaczyć poniżej. Od kiedy tylko pamiętam nie boję się aparatu, a pozowanie do zdjęć czy mówienie do kamery, do Was sprawia mi to ogromną radość!
Kto w tym roku tak jak ja skończył szkołę? Co sądzicie o zdjęciach?



Komentarze

  1. Super stylizacja :) uwielbiam takie jeansowe kurteczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji! I widać, że pozujesz z lekkością! Zazdroszczę bo ja wciąż boję się aparatu 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super! Totalne lata 80te! Ja też nie boję się aparatu ani kamery, chociaż moja pierwsza przygoda z kamerą wyglądała tak, że miałam ze 3 lata i, gdy tata przyprowadził kolegę operatora z wielką kamerą, schowałam się pod stół. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz