Czarne szpilki z wiązaniem | Gemre


Z racji tego, że jestem dziewczyną i uwielbiam szpilki , wręcz je kocham to mogłabym ich mieć w swojej kolejki naprawdę wiele. Jednak bardzo długo nie mogłam znaleźć szpilek idealnych dla siebie.  Dopiero niedawno na Gemre znalazłam takie, które od razu wiedziałam, że muszę zamówić! Czarne, klasyczne, ze sznureczkami na dosyć sporej szpilce. Pięknie prezentują się na nodze oraz są niesamowicie wygodne co jest rzadkością jeżeli chodzi o buty na obcasie. Jestem nimi zachwycona. Jeżeli Wy też szukacie idealnych szpilek czy nawet butów na płaskiej podeszwie to polecam zajrzeć na stronę Gemre.com, znajdziecie tam naprawdę dużo, ciekawych oraz tanich butów! 


Oczywiście zapraszam Was też do obejrzenia najnowszego vloga w którym dzieje się dużo ciekawych rzeczy oraz możecie również wygrać kosmetyki ponieważ aktualnie trwa rozdanie!

Komentarze

  1. Ja nie z żadnego obserwacja-obserwacja :) te szpilki są świetne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się świetnie! Sama chetnie bym takie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i piękne szpilki, chociaż ja zdecydowanie bardziej lubię trampki. :) Są o wiele wygodniejsze 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis! Kocham buty, a te twoje to wymiatają.
    Pozdrawiam,n

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilki pierwsza klasa. Pięknie się prezentują, a cała stylizacja bardzo do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow cudownie prezentują się te szpileczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie prezentują się te szpileczki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz