Torebki od NewChic.com

Hej kochani!
Dzisiaj post skierowany głównie do żeńskiej części moich czytelników! A dlaczego? Zaraz dokładnie się dowiecie.
Zapewne każda z nas w swojej szafie ma chociaż tę jedną ulubioną torebkę z którą nigdy się nie rozstaje. Zgadłam? Ja w swojej kolekcji mam ich naprawdę wiele. Od tych najbardziej ulubionych i po te trochę mniej. Tak samo mam z butami. Chociaż wydaję mi się, że nie tylko ja jestem uzależniona od butów jak i torebek. Ale nie o butach w dzisiejszym poście. Pomimo, że mam sporą kolekcję toreb to przyznam, że ciągle mam chęć kupować nowe ponieważ co chwilę podoba mi się inna - typowa dziewczyna.
Ostatnio wpadłam na bardzo ciekawą stronę jaką jest Newchic. Znalazłam tam dużo, nawet bardzo dużo ładnych torebek. Od tych małych po duże, a nawet znajdziemy tam torby podróżne, portfele czy kosmetyczki! Od razu pomyślałam, że koniecznie muszę się z Wami tym podzielić. W końcu dziewczyny muszą sobie pomagać! Może akurat któraś z Was w najbliższym czasie ma w planach zakup nowej torebki lub szuka fajnej kosmetyczki - myślę, że mój post na pewno w tym pomoże.

W dalszej części posta przygotowałam parę propozycji torebek, które mi osobiście skradły serce! Koniecznie dajcie znać, która Wam się spodobała!



                                                                                                  CLICK




 CLICK 












Oczywiście poza torbami na tej stronie znajdziemy również wiele innych rzeczy! Do wyboru mamy tam od ubrań oraz obuwie po kosmetyki, a nawet po rzeczy do domu i ogrodu! Super, prawda Polecam koniecznie wpaść Wam na stronę Newchic.com, na pewno znajdziecie tam coś dla siebie szczególnie, że są też tam ogromne wyprzedaże, które ja  swoją drogą uwielbiam!

Do następnego!

ZAPRASZAM NA NAJNOWSZEGO VLOGA + ROZDANIE!




Komentarze