Szare sandałki na słupki

Połowa sierpnia już za nami. Kiedy to tak szybko zleciało?
Jeszcze trochę i większość z Was znowu zasiądzie w szkolnych ławkach, wróci do nauki, do monotonni. Trochę Wam zazdroszczę. Ja w tym roku skończyłam szkołę, z jednej strony naprawdę jest to super uczucie, a z drugiej trochę przykro i powoli dociera do mnie, że we wrześniu już nie pójdę do szkoły. Napiszcie w komentarzu do której Wy idziecie teraz klasy albo czy już skończyliście szkołę. Chętnie się dowiem!
Dzisiejsza stylizacja jest elegancka ale i bardzo prosta! Spodnie z wysokim stanem do tego bordowa hiszpanka, a na nogach śliczne sandałki na słupku w kolorze szarym. Przyznam, że nigdy nie mogłam przekonać się do butów z odkrytymi palcami jednak jak zobaczyłam te sandałki na stronie Gemre.pl stwierdziłam, że najwyższa pora to zmienić. Zamówiłam je też z myślą o weselu na które niedługo się wybieram - mam nadzieję, że okażą się bardzo wygodne oraz, że przetańczę w nich całą noc! Trzymajcie kciuki! 
A Wy jaki rodzaj butów lubicie najbardziej?


NOWY VLOG!

Komentarze

  1. Ślicznie prezentują się te buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się prezentują 👌🏾👌🏾👌🏾 Lecę obejrzeć vloga 😇

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz