Haul - Dresslily


Hej! Pamiętacie jak niedawno pisałam post w którym wspominałam o zagranicznym sklepie jakim jest Dresslily.com
Podzieliłam się wtedy z Wami w tym poście z paroma moim propozycji jeżeli chodzi o ubrania, które mi osobiście bardzo się spodobały. Szczególnie moje serce wtedy skradły dwie bluzki więc postanowiłam, że koniecznie muszę je zamówić! Przyznam, że jestem w lekkim szoku ponieważ zamówienie dotarło do mnie w zaledwie 10 dni. Zazwyczaj na zamówienia z takich sklepów czeka się czasami do miesiąca więc cieszę się, że moje zamówienie w tak szybkim czasie do mnie dotarło oraz, że mogę się z Wami nim podzielić!

Na Dresslily.com zamówiłam trzy bluzki, w tym dwie z motywem kwiatów. Pomimo, że wczoraj zaczęła się jesień ( za którą swoją drogą nie przepadam ) to u mnie w dalszym ciągu lato trwa na dobre. Zauważyłam, że w ostatnim czasie motywy kwiatów na ubraniach stały się bardzo popularne. 
Natomiast trzecią bluzką jest czarna, elegancka bluzka, którą według każda dziewczyna powinna posiadać w swojej szafie. 
A Wy, lubicie zamawiać przez internet? Która bluzka najbardziej Wam się spodobała?
CLICK

Najnowszy filmik:

Komentarze

Prześlij komentarz