Jesień z Bispol.pl


Jesień to okres, który kojarzy nam się z deszczem, ponurymi dniami oraz monotonią. U mnie do pewnego czasu tak właśnie kojarzyła się jesień za którą przyznam szczerze, że nie przepadałam. Jednak ostatnio trochę się zmieniło i zaczęłam zauważać, że ta pora roku nie jest wcale taka zła.
A to wszystko za sprawą drobnych umilaczy jakimi są świece! 
Pewien czas temu firma Bispol.pl zaopatrzyła mnie w ogromny zapas świec oraz podgrzewaczy. W przesyłce znalazły się nie tylko różane podgrzewacze, a także zapachowe świece m.in. o zapachu czekolady i wiśni, kwiatów oraz wanilii i orchidei, która zdecydowanie skradła moje serce! Już niejednokrotnie miałam okazję używać produktów z tej firmy i zdecydowanie coś co lubię w ich świecach to zapach, który rozchodzi się po całym pokoju! W takie jesiennie wieczory uwielbiam siąść z kubkiem gorącej herbaty relaksując się przy przepięknych zapachach palących się świec. A Wy co najbardziej lubicie w jesieni?

Komentarze