Hello 2020!


Hej kochani!
Jak czujecie się z tym, że mamy już 2020 rok? Jeżeli chodzi o mnie i moje odczucia to w dalszym ciągu nie dociera do mnie fakt, że parę dni temu pożegnaliśmy 2019 rok, a powitaliśmy 2020! Jednak mimo wszystko wchodzę w ten rok z uśmiechem na twarzy i z myślą, że będzie to cudowny czas. Tym razem nie robię listy planów i celów jak to miałam w zwyczaju tylko będę żyła tym co jest teraz, bez planowania, na totalnym luzie. A jak to wygląda u Was?
Zdjęcia, które widzicie poniżej były robione jeszcze w ubiegłym roku. Przyznam, że trochę o nich zapomniałam i dopiero niedawno natknęłam się na folder gdzie były te zdjęcia. Stwierdziłam, że koniecznie muszę Wam je pokazać ponieważ  naprawdę uwielbiam tą sesję jak i stylizację. Koszula, czarne spodnie, a do tego torebka w kwiaty oraz przepiękne botki ze zdobieniami ze strony Gemre.com, które według mnie robią całą stylizację! Jak Wam się podoba?

Komentarze

  1. super wyglądasz :) a zdjęcia to prawda, bardzo ładne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz