Pierwsze zamówienie z Femmeluxefinery!

Hej kochani.
Zbliża się lato więc postawiłam, że uzupełnię moją garderobę w nowe ubrania. W obecnej sytuacji wolę unikać zakupów w galeriach handlowych dlatego też postanowiłam, że złożę zamówienie przez Internet. Wybór padł na stronę Femmeluxefinery, którą kojarzyłam już od dłuższego czasu głównie z Instagrama. Asortyment tego sklepu jest naprawdę ogromny więc możecie się domyśleć, że ciężko było zdecydować się na parę rzeczy ale finalnie udało mi się skompletować zamówienie i w moim koszyku znalazły się 4 rzeczy w tym trzy sukienki i jedna bluzka. Jestem pozytywnie zaskoczona ponieważ zamówienie dotarło do mnie w przeciągu paru dni oraz było zapakowane w uroczą, różową torebkę. 
                           
Tak jak wspomniałam wyżej zamówiłam aż trzy sukienki. Pierwszą jest czarna, welurowa sukienka z długim rękawem i dosyć głębokim dekoltem. Zamówiłam ją w rozmiarze S i niestety okazała się minimalnie za krótka. Myślę, że gdybym zamówiła rozmiar większą byłaby w sam raz. Jednak pomimo tego jestem mile zaskoczona jej jakością. Sukienka pięknie prezentuję się w połączeniu z czarnymi szpilkami i czerwonymi ustami!. 

 Kolejną rzeczą jest sukienka na ramiączkach w kolorze karmelowym. Sukienka jest trochę dłuższa niż widać na zdjęciach ponieważ sięga mi lekko za kolana. Ja jestem dosyć niska co wiążę się z tym, że nie za dobrze wyglądają na mnie tak długie sukienki więc trochę musiałam sobie ją podwinąć do zdjęć. Od bardzo dawna podobały mi się tego typu sukienki jednak nigdzie stacjonarnie nie mogłam takiej znaleźć więc tym bardziej cieszę się, że w końcu posiadam taką sukienkę w swojej kolekcji. Zamówiłam ją głównie z myślą o cieplejszych dniach aby nosić ją nawet na co dzień. Jestem z niej bardzo zadowolona i już planuję zakup kolejnej tylko teraz w innym kolorze!


Wspomniałam również, że zdecydowałam się na bluzkę. Jak tylko przyszło zamówienie od razu się w niej zakochałam. Jak możecie zauważyć nie jest to zwykła bluzka ponieważ posiada tylko jeden rękaw ale to właśnie podoba mi się w niej najbardziej, jest zdecydowanie inna. Ja akurat zamówiłam ją w rozmiarze S.  Może na co dzień nie będzie odpowiednia ale myślę, że na imprezy będzie idealna. Co sądzicie o tej bluzce?


Ostatnią rzeczą z zamówienia od Femmeluxefinery jest sukienka, która rzuciła mi się na stronie jako pierwsza w oczy. Od razu wiedziałam że muszę ją zamówić, byłam jej bardzo ciekawa. Zdecydowanie na tą rzecz czekałam najbardziej. Jest to skórzana, obcisła sukienka z odkrytymi ramionami w kolorze różowym. Zamówiłam ją w rozmiarze S, początkowo obawiałam się, że będzie za mała ale koniec końców okazała się idealna.

Jak wiadomo ubrania z zagranicznych sklepów nie zawsze okazują się takie jak na stronie, przekonałam się o tym już niejednokrotnie. Natomiast jeżeli chodzi o Femmeluxefinery to jestem pozytywnie zaskoczona ponieważ ubrania są dobrze wykonane i wszystkie rzeczy okazały się zgodne z opisem. Jest to dopiero moje pierwsze zamówienie z tej strony ale już teraz wiem, że jeszcze parę razy tam wrócę i chętnie zrobię zamówienia ponieważ ubrania mają naprawdę śliczne, a ceny nie są wysokie. Polecam również i Wam zajrzeć na Femmeluxefinery, strona ma bardzo duży asortyment, jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. Dostaniecie tam nie tylko sukienki różnych modeli i krojów ale też jeansy czy spodnie dresowe, a nawet stroje kąpielowe, buty i dodatki. 


Znacie stronę Femmeluxelinery ? Co najbardziej przypadło Wam do gustu z mojego zamówienia?
Koniecznie napiszcie mi w komentarzu czy chcielibyście zobaczyć więcej zdjęć. Jeżeli tak to której rzeczy!
Widzimy się niebawem! ♥



Komentarze

  1. Bardzo fajne produkty, najbardziej podoba mi się pierwsza sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy i na tobie wyglądają obłędnie. Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia sukienka i koszulka wygrywają. Są na prawdę śliczne. Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz idealną sylwetkę do tych dopasowanych sukienek! Pięknie wyglądasz na pewno będzie nie jedna okazja do ich ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na pierwsze zamówienie od nich i jestem bardzo go ciekawa, ostatnia sukieneczka jest świetna
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nic nie zamawiałam stamtąd, ale dużo ostatnio słyszę o tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatna sukienka najbardziej mi się podoba, a ta bluzka bardzo oryginalna, I like it :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz