Powrót do pisania & Moje makijaże!

Witajcie kochani!
Wracam do Was po małej przerwie, trochę mnie tutaj nie było.  Nie ukrywam, że od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad powrotem do pisania ponieważ blog jest dużą częścią mnie i lubię do niego wracać. Jednak dopiero teraz stwierdziłam, że jest to odpowiedni moment do powrotu.  Mam nadzieję, że tym razem uda się i zostanę tutaj z Wami na dłużej. 

W najbliższym czasie mam w planach powrócić do Was ze stylizacjami i sesjami. Jednak dzisiaj przychodzę do Was z postem w którym pokażę parę makijaży wykonanych przeze mnie. Odkąd pamiętam uwielbiałam wykonywać makijaże i w przyszłości chciałam dzielić się z innymi moimi pracami jednak jakoś nie mogłam się do tego zabrać oraz nie ukrywam, że miałam małe obawy ale jak kto się mówi " kto nie ryzykuję ten nie pije szampana ". Dlatego też na początku stycznia założyłam konto na Instagramie gdzie regularnie publikuję zdjęcia makijaży. Będzie mi bardzo miło jeżeli zajrzycie i zostawicie coś po sobie. Koniecznie dajcie znać w komentarzu co sądzicie o makijażach oraz czym Wy się interesujecie! ♥



Do zobaczenia! ♥


Komentarze

  1. Piękne makijaże.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne makijaże! cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne makijaże!
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, masz talent! Idealnie łączysz kolory i w każdym z nich jest Ci pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne makijaże! Ten 1. podoba mi się najbardziej. ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne makijaże. Takie żywe. Zazdroszczę talentu 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. OoO mega makijażę, lubię takie żywe kolory jak dziewczyna powyżej napisała. Czekam na tutoriale ;)

    Miłego dnia i zapraszam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne makijaże! Niezwykle inspirujące pomysły! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne makijaże Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaże mega w moim stylu:) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne makijaze ! Robią niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne te makijaże. Osobiście przypadają mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Ten makijaż z serduszkami mnie urzekł i stał się inspiracją żebym sama też go sobie wykonała. Ten ostatni również piękny czerń i złoto to moje jedno z ulubionych połączeń:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne makijaże, szkoda że sama tak nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna makijaże i piękne buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne propozycje! <3 Zaobserwowałam i zostawiłam serduszka pod każdym postem na IG.

    Pozdrawiam serdecznie!
    Moje IG: nataszkao27

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kolor na powiekach. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tych umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana bardzo się rozwinęłaś czekam na kolejne propozycje <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ja do pracy staram się robić delikatniejsze makijaże ale różnie wychodzi:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuu widać, że masz oko do tego! Naprawdę super 😊
    Pozdrawiam 😀 Zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeej, robisz niesamowite makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz