Nowości od Femmeluxefinery


Hej kochani. W ostatnim poście pokazywałam Wam moje pierwsze zamówienie ze strony Femmeluxefinery z którego byłam bardzo zadowolona.  Z racji tego, że bardzo polubiłam ubrania z tej strony zdecydowałam, że ponownie złożę tam zamówienie. Strona ta po raz kolejny bardzo mile mnie zaskoczyła ponieważ zamówienie dotarło w niecały tydzień - wielki plus za to.
Tym razem również postawiłam na sukienki ale też zamówiłam komplecik dresowy.


Pierwszą sukienką jest marszczona, czerwona sukienka z długim rękawem. Na samym początku miałam w planach zamówić ją w kolorze beżowym ale koniec końców wygrała piękna czerwień! Sukienka ta spodobała mi się już na stronie jak składałam pierwsze zamówienie więc postanowiłam, że tym razem muszę ją w końcu zamówić. Pomimo tego, że sukienka jest naprawdę przepiękna i okazała się na mnie dobra to jednak żałuję, że nie zamówiłam jej w większym rozmiarze, żeby była troszkę luźniejsza.


Kolejną rzeczą jest krótka, obcisła sukienka również na długi rękaw tak jak poprzednia. Jeszcze do niedawna nie lubiłam chodzić w tak obcisłych sukienkach jednak powoli się do tego przekonuję więc tym bardziej cieszę się, że zamówiłam akurat tą ponieważ jestem w niej totalnie zakochana! Jest idealnie dopasowana i pięknie prezentuję się na żywo. A Wy lubicie takie obcisłe sukienki?


Ostatnią rzeczą jest dresowy zestaw w czarnym kolorze. Zestaw składa się z długich spodni z kieszonkami oraz bluzki, która sięga mi przed pępek. Po zdjęciach możecie zauważyć, że jest naprawdę krótka, jednak pomimo tego zakochałam się w tym kompleciku jak tylko dotarło do mnie zamówienie. Jest bardzo miły w dotyku, rozmiar również idealnie pasuje ( zamówiłam S/M ). Dresy zamówiłam podwójnie ponieważ dla siebie oraz mojej przyjaciółki, obie bardzo chwalimy sobie te dresiki. Na stronie Femmeluxefinery mamy bardzo szeroki asortyment jeżeli chodzi o dresy, znajdziemy tam nie tylko dresy w różnych kolorach ale też i o różnych krojach. Jestem pewna, że każda znajdzie coś dla siebie! Ja już planuję zakup kolejnych!

Podsumowując - jestem bardzo zadowolona już z drugiego zamówienia od Femmeluxefinery. Najbardziej z dresów, które uwielbiam nosić i tak jak wspomniałam wcześniej już planuję zakup kolejnych oraz z obcisłej sukienki w karmelowym odcieniu. Nie mogę się doczekać aż złożę kolejne zamówienie! A Wy znacie ten sklep? Zamawiałyście coś stamtąd?

Komentarze

  1. Śliczne ubrania! Ja lubię bardzo obcisłe sukienki, ale często mój brzuch mi na nie nie pozwala xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie mają te ciuszki! Jestem zakochana w camelowej sukience i w tym dresiku :)

    Zapraszam cieplutko do mojego miejsca w internecie ☺♥ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz